Nekromanti Söker spelgrupp i Stockholm. (Gärna HEX)

Chryckan

Swordsman
Halloj

Är en 30årig kille som söker en spelgrupp för lite mer actionbetonat rollspel.
Har hållit på med rollspel i en väldans massa år och just spel i all dess former är ett av mina stora intressen.
Har de senaste åren varit inblandad i minst en spelgrupp och är även nu med i en grupp som lirar Changeling men efter som den är lite åt det lågmälda storytelling hållet så känner jag att det kliar lite i avtyckar fingret.

Därför är jag på utsikt efter en grupp med för lite mer action orienterat rollspel.
Några spel som är i den andan som jag gärna ser att vi spelar är (i ingen speciell ordning):
Hollow Earth Expedition(HEX).
Coriolis
Noir
Dark Heresy
och ny upplagan av Western när den kommer ut (förhoppningsvis) i höst.

Bor i söderort men har inga problem att ta mig runt i stan så länge det inte är allt för långt från bussar och T-bana.

Wallmo

Veteran
Hejsan!

Lo Wallmo heter jag och letar efter en eller två spelare till min Coriolis kampanj som ligger i startgroparna. Jag är 28 år och har spelat rollspel i massor av år, dock med större och större glapp mellan speltillfällena senaste åren till min stora skam. I min potentiella grupp har jag just nu ytterligare två grabbar som är seriösa rollspelare med mycket erfarenhet.
Oklart hur mycket action betoning min kampanj kommer att ha i dagsläget men jag gillar en bra mix mellan action och drama med betoning på det senare.
Bor i Enskede och spelmötena kommer att äga rum där eller på Södermalm. Låter det intressant för dig?