Nekromanti Sökes: En eller två lagmedlemmar till Sävcon

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Tjo!

Alla som snackat med mig i vrållådan vet att jag har peppat inför Sävcon sen i januari. Jag hade ett lag på fyra klart, men en har precis bangat. Det betyder att det nu finns plats för en eller två till.

Förutom jag är också Cissi med, samt en kille från min spelgrupp här i Umeå.

Det är en vecka till sista anmälningsdag. Lagets anmälningsavgift är 750 kr, som jag tänkte stå för. Den som vill vara med behöver med andra ord bara betala sin egen mat och eventuell resa. Maten kostar f.ö. 150 kr för frukost, lunch och middag under hela konventet om man anmäler i förväg.

Rättelse: Vi har en plats, för den som vill. Vi har hittat en fjärde medlem :gremsmile:

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Att man går som samlad grupp till de spelpass man fått. Egentligen ett sätt att veta att man alltid har någon att spela med och få veta i förväg vad man (minst) kommer att få spela.

Iskaral

Swordsman
Jag måste konferera med familjen innan jag går med i ett lag. Om inte så vore det roligt att spela åtminstone något spel med er :gremsmile: Cissi har jag ju spelat med förut via forum och skype

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Sure thing :gremsmile: sista anmälningsdag för lag är onsdag nästa vecka, så jag måste veta innan dess bara.

Korpa

Umenörd
Åh, Sävcon! Då tänker jag anta att ni kommer förbi Indierummet en sväng och spelar något med mig eller någon annan. :gremsmile: