Nekromanti Sökes: Komplett besvärjelselista

Dilandau

Myrmidon
Hej! Jag vet inte om ni har märkt hur jäkla många besvärjelser som har börjat ploppa upp till D&D på diverse håll. Det verkar tamigfn att det finns minst ett dussin besvärjelser i varenda modul, t.o.m. i de mest simpla äventyr.

Börjar bli lite svårt att ha koll på vad man har att välja mellan, om man säger så!

Därför undrar jag om någon vet var man kan hitta en komplett lista över _alla_ publicerade besvärjelser, även de som återfinns i d20-tillbehör. Det får gärna vara angett var man hittar besvärjelserna också.

Finns det något sådant dokument på nätet?

Dilandau

Myrmidon
Tack! Alltid en början.

Du känner inte till något liknande där även d20-utgivares besvärjelser finns med?

Clas

Veteran
Det finns inget ställe där det är lätt att få tillgång till dem men Roleplaying Master på http://www.enworld.org/roleplayingmaster/ använder det mesta.
Antingen får man försöka plocka ur själva programmet eller också kan man öppna datafilerna i Notepad och ta det den vägen.
Det bästa hade ju naturligtvis varit en Access elle Excelfil med hela viddevitten men någon sådan har åtminstoen inte jag kunnat hitta
Clas