Nekromanti Sökes Mutantböcker

Dark Lotus

Warrior
Nu är det som så att jag söker efter Spelarboken & Zonernas Zoologi, jag har sökt överallt i butiker men den har oturligen tagit slut framför mina egna ögon! ve o fasa! Är det nån som inte behöver sin spelarbok/Zonernas Zoologi så kan jag tänka mig att köpa den/dem till ett rimligt pris..

Hör av er ni som har lust o sälja!

/Ivrig Köpare.

Greip

Veteran
Jag beställde Zonernas Zoologi från Hobbygames.se bara för några dagar sen, borde väll komma snart. Tror dom hade spelarboken också.
Annars kan du ju ladda ner spelarböckerna som E-bok i värsta fall, men det kanske du redan visste!

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Greip said:
Jag beställde Zonernas Zoologi från Hobbygames.se bara för några dagar sen, borde väll komma snart.
Räkna inte med det. Jag beställde en hög böcker i november '08 och har fortfarande inte hört ett ljud.

Se den här tråden.

Hobbygames är en hoper svindlande bovar och banditer som inte svarar på mail, inte hör av sog, överhuvudtaget inte (längre) kan räknas som en seriös aktör. Deras lager på hemsidan innehåller en hel del saker som helt enkelt inte går att få tag på någon annanstans längre, men det spelar ju mindre roll eftersom de helt enkelt inte hör av sig.

Det är i varje fall min erfarenhet. De kanske bara hatar mig, vad vet jag?

Greip

Veteran
Det låter ju inte så bra, jag får se hur det blir. Som tur är det ju postförskott så om det inte kommer något så behöver jag ju inte pröjsa.

Okej, Dark Lotus. Hitta på Tradera eller liknande. Du lär inte hitta det på något ställe. Jag har spenderat en timma eller två att söka runt på nätet utan resultat. Om du hittar något så får du gärna säga till.

Men först får man se om Hobbygames är på sin snälla sida. :gremsmile:

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Jag har en Zonernas Zoologi till övers som jag kan tänka mig att sälja. Släng över ett PM till mig så ser vi om vi kan komma överrens.

Hrungdahl

Veteran
Har ej heller fått reda på om min beställning "behandlas" då jag vid flera tillfällen har försökt höra av mig till verkställande på Hobbygames utan resultat. Beställde Osthem och Nordholmia, så jag hoppas att de kommer på postlådan snart. Ska försöka kontakta affären igen i förhoppning att de är på plats och kan svara på mina frågor :gremlaugh:

Hrungdahl

Veteran
Ok, satt precis i telefon med Henrik från Hobbygames, mycket trevlig typ måste jag säga, han verkar ej heller omedgörlig. ..."Problemet angående mail och dylikt ligger i att, dom har detta endast som vid-sidan-av-hobby och vill förmodligen inte spendera så mycket pengar på det. Vilket har resulterat i dåliga datorer, servrar och bredband, vilket medför en näst intill omöjlighet att gå igenom mail. Tydligen så skall detta förbättras då ryktet för butiken inte var på topp, men allt tar sin tid"... Detta var ungefär vad han sa, han nämnde också att en del saker hade utgått men som sagt så tar det ungefär ett helvarv runt solen innan man kunde jobba med datorn! Jag hoppas att dom kommer på fötterna igen och lyckas skaffa sig ett bättre rykte. Skall dock inte ropa tjohoo ännu för beställningen som jag hade gjort, som han sa var ivägskickad, inte har landat ännu, så vi får se...

Ring till butik Mån, Ons mellan 18.00-19.30 och Lör mellan 10.00-13.00. Nummer: 018-711590 (hoppas detta är tillåtet när man ändå kan hitta nummret på deras hemsida) Önskar er alla lycka till!

Greip

Veteran
Vet att det här är lite OT. Men jag har också ringt, trevlig kille på Hobbygames som sagt. Han sa att han kommer göra ändringar snart, men att det kommer kosta.
För övrigt så är Mutant sortimentet i stort sett slut och kommer tas bort.

Men det är ju bra att du fått din begagnade kopia iaf, Dark Lotus. Nu får vi andra leta på annat håll! :gremwink: