Ok, satt precis i telefon med Henrik från Hobbygames, mycket trevlig typ måste jag säga, han verkar ej heller omedgörlig. ..."Problemet angående mail och dylikt ligger i att, dom har detta endast som vid-sidan-av-hobby och vill förmodligen inte spendera så mycket pengar på det. Vilket har resulterat i dåliga datorer, servrar och bredband, vilket medför en näst intill omöjlighet att gå igenom mail. Tydligen så skall detta förbättras då ryktet för butiken inte var på topp, men allt tar sin tid"... Detta var ungefär vad han sa, han nämnde också att en del saker hade utgått men som sagt så tar det ungefär ett helvarv runt solen innan man kunde jobba med datorn! Jag hoppas att dom kommer på fötterna igen och lyckas skaffa sig ett bättre rykte. Skall dock inte ropa tjohoo ännu för beställningen som jag hade gjort, som han sa var ivägskickad, inte har landat ännu, så vi får se...
Ring till butik Mån, Ons mellan 18.00-19.30 och Lör mellan 10.00-13.00. Nummer: 018-711590 (hoppas detta är tillåtet när man ändå kan hitta nummret på deras hemsida) Önskar er alla lycka till!