Nekromanti Sökes: SL att diskutera med

sarsassel

Veteran
Lilla Silpinge, Sveriges kulturella, millitära och
Det är ensamt på toppen...
Man sitter där med tusentals häftiga äventyrsidéer som kanske inte kommer att sättas i spel förrän om flera veckor, och det finns helt enkelt ingen att dela eller diskutera dem med.
De egna spelarna går ju knappast, och icke-spelare tenderar att vara något ointresserade.

Vad jag behöver är alltså:
En (eller flera) utomstående rollspelare, helst spelledare som är intresserad av att diskutera äventyrsuppslag, gamla goda speltillfällen, bångstyriga spelare, etc.

Själv spelar jag Eon och bor i Ronneby, ungefär i mitten av Blekinge.

Glad för alla svar.
Ensam SL

Ghorgareth

Warrior
Bollplank

Är även jag i behov av, även om jag inte bor i närheten. (Åseda, 4,5 mil nordöst om växjö)Kanske ett samarbete över icq, mail eller någon chat kan vara lämplig om du är intresserad.

Renfield

Swordsman
Sa någon mitt namn? :)

Jag är i en liknande sits.. Jag bor på Gotland, som är väldigt avbefolkat på rollspelare för tillfället (väntar ivrigt på nästa generation), och är även drabbad av spelledarens förbannelse. Med två spelgrupper, också.. *suckar*
Självklart blir det då så att jag inte har någon att diskutera idéer med.. Jag spelar iofs inte Eon alls, men mycket Marvel, DoD4/6, Mutant Chronicles, Kult, mm.

Så som bollplank ställer jag gärna upp.. Min E-Mail står i mina uppgifter här på forumet, och är 1nv98a_roku@tjelvar.org ifall någon av er vill bolla en masssa, och om ni är LunarStorm-användare så heter jag Renfield där med.....

Robert Kurki, till er tjänst...

Kurki(OT)

Du vet om att det finns et vapen som heter kukri i D & D va?( I vår värld kommer det från Indien). Rätt nära ditt namn.......jag skriver/säger ofta kukri fel och skriver/säger kurki.........