Jag skulle eventuell kunna kasta in min hatt i ringen beroende på vissa faktorer
Hur långa spelmöten har du tänkt dig. Jag har upptäckt att jag tenderar att inte klara av spelmöten längre än maximum 4 timmar i stöten då jag har autism och adhd och efter 4 timmar så är hjärnan ett enda kaos .
Med vilken kontinuitet är det tänkt att spela , varje vecka , varannan vecka , en gång i månaden? Just på grund av min adhd och autism så har jag svårt att bibehålla information över längre perioder så jag spelar gärna varje vecka då det blir lättare för mig att kunna återkoppla till saker som skett i förra spelmötet om det var en vecka sen vi spelade snarare än en månad sen.
Vilka tider hade du tänkt dig. Jag tenderar att inte vilja spela efter klockan 22:00 på vardagar då jag stiger upp tidigt på grund av mitt jobb.
Vilken dag i veckan vill du helst spela ? . Jag spelar i två andra grupper där vi spelar på tisdagar och varannan torsdag i dagsläget. Jag är heller inte jätte sugen på att spela på helger då helgerna är vigda till annat än rollspel med eventuellt ett undantag för att söndagar kan funka .
Vill du främst spela eller spelleda ? Skall jag delta i en ny spelgrupp så vill jag främst delta som spelare med chansen att detta kan ändra sig längre fram så om du söker en sl then i aint your man .
Mvh/Dängrot