Nekromanti Sökes: Tecknare

Runde Rolf

Swordsman
Tjenixen!
Jag har lixom lite problem. Jag kan inte rita ärligt talat så var jag den som fick leka ute när dom andra ritade för att jag var så hejdlöst dålig. Jag har iof överlevt i flera år på att göra streckgubbar men eftersom det ställs krav på ens äventyr att de ska vara grafiskt fina osv så har jag nu hamnat i kläm. Så nu undrar jag ifall det finns någon stackars ensam tecknare där ute med tid för en stackars ensam äventyrsförfattare. Äventyret är till DoD6 så ni förstår ju ungefär vad för bilder som man ska ha. HJÄLP!!!

"Mångsidig som en plattfisk"

Runde Rolf

Swordsman
JAAAAAAAAAAAAAAA!
Skit bra! Nu blev jag så glad att jag nästan (bara nästan) gråter. Har du nått du har gjort som du kan visa mig? Inte för att jag inte litar på att du är tusen ggr bättre än mig men en liten aptitretare skulle vara på sin plats.

Mvh En glad och rund Rolf som igentligen heter Micke

Runde Rolf

Swordsman
Njaa....

... det där var nog inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Du är jätte duktig och om du fortsatte att träna lite så skulle du säkert duga. Kontakta mig då.

SKOJJA!!!!!!!!
Det där var fanimej några av dom finaste bilderna jag sett på länge. Precis vad jag vill ha! Jag kontaktar dig vidare med vad jag behöver för bilder. *gör små patetiska glädje hopp*

Count

Warrior
Jo du...

Hmm... gillade dina trollbilder, manga har jag inte mycket för men ändå snygga bilder.<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Count on 2001-03-02 19:08.</EM></FONT></P>

Nerosuferoth

Swordsman
Re: Njaa....

Det där var fanimej några av dom finaste bilderna jag sett på länge.

Instämmer!!! Du är RIKTIGT bra. Jag tittade i alla gallerierna och du är skicklig. Jag vet vad jag pratar om för jag tecknar själv;-)

Nerosuferoth, imponerad

ÉÍ 'AANEÍÍGÓÓ 'ÁHOOT'É

Edgar

Warrior

Håller med, herr N. är grym på att teckna...

Kalle - som redan har fått herr N. att tecka till sitt scenario...

Nerosuferoth

Swordsman

Det kan du tyvärr inte. Jag är lite enkelspårig och gör nästan enbart blyertsteckningar med mycket detaljer och massvis av tunna linjer. De är inte direkt lämpade för att scannas... Jag tänkte göra en färgbild på min RP som dyker upp någon gång i framtiden. Jag ska se efter om jag hittar något annat under tiden.

Nerosuferoth

ÉÍ 'AANEÍÍGÓÓ 'ÁHOOT'É

Nerosuferoth

Swordsman

Det skadar inte att var bra på att hantera scannern också. Men jag gör ett försök, det är bara roligt att visa upp bilderna:)

ÉÍ 'AANEÍÍGÓÓ 'ÁHOOT'É