Nekromanti SAGA - Trudvang, igen

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
Nu tror jag att allt är klart från min sida. Jag har för länge sedan skickat iväg artikeln Saga-Trudvang till Tomas och har nu även redigerat de regeltekniska delarna i det äventyr, Huset bortom Dörren, som ska följa med. Ett riktigt spännande äventyr och välskrivet tycker jag. Ser fram emot att spelleda det någon gång.

Så, (jag tror) att bollen ligger hos Tomas nu och att min del är färdig. Jag är spänd på resultatet. :gremlaugh: Men jag är ganska övertygad om att det kommer att bli grymt bra! :gremwink:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Wohoo !

Sådärja, kul att se att det rör lite på sig ! :gremlaugh:
Ska bli otroligt skoj att se var detta landar. Det är ju 2 trevliga saker som skall mixas ihop ju. Så det kan ju inte bli annat än bra juh.. :gremsmirk:
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
8,027
Location
Nordnordost
Korvtårta? [OT]

Mmm, i just det här fallet så tror jag nog det kan bli rätt bra. Men bara för att två saker är bra ensamma så blir inte nödvändigtvis kombinationen av dem så lysande. :)
 

ro83rt

Swordsman
Joined
24 Sep 2001
Messages
646
Location
Vallentuna
Nu har jag gjort klart min del av illustrationerna. Det här är en av bilderna i SAGA - Trudvang. Den har legat ute på mitt galleri rätt länge nu så det gör väl inget om jag lägger upp den här. Eller hur Tomas?

 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Snyggt hörru !!
Din stil påminner ämlans mycket om det dom fines i DoDT. Vilket är klart trevligt !
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Korvtårta? [OT]

Nä, det är ju sant.. Det kan jag ju hålla med dig om. Men just i det här falelt så tror jag att det kan bli bra faktiskt.
 
Top