Nekromanti Saga & Trudvang ?

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
För ett tag sedan så var det nån av er, pinsamt nog så kommer jag inte ihåg vem :gremblush:, som fipplade med nån krossover mellan SAga & Trudvang. Hur går det med det ?
Eller är jag helblind & missat nyheter om det..
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,361
Location
Örebro
Du har dåligt minne. ;)

Andy här på forumet har skrivit det och har lämnat in det till Tomas Arfert. Arfert har bett om hjälp med illustrationerna och sedan är det layout som ska göras.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Dåligt minne var det ja,.... =)

Hehe !
Nu när du säger det ja.. Så känns det igen. Tur att det finns de som har längre minne än en guldfisk, som jag... :gremwink:

/ Johan K, som har ett sellektivt minne inimellanåt.. :gremsmirk:
 

ro83rt

Swordsman
Joined
24 Sep 2001
Messages
646
Location
Vallentuna
Re: Du har dåligt minne. ;)

Arfert har bett om hjälp med illustrationerna och sedan är det layout som ska göras.
Jag håller på att göra några illustrationer till projektet och eftersom bilderna måste vara klara innan layouten kan så kanske det är anledningen till att det dröjer. Det kan alltså vara mitt fel... :gremsmile:
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,822
Re: Du har dåligt minne. ;)

Det kan alltså vara mitt fel... :gremsmile:
Men sno på då människa. :gremwink:

Jag ligger så smått i startgroparna för att lira Trudvang-inspirerat med Saga faktiskt. Ska bli roligt att kika på den här pdf-en när den dyker upp.
 

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
Jag är också skyldig

Jag sitter också med några småsaker som ska fixas.

Jag håller på att läsa igenom ett äventyr som ska följa med när Saga - Trudvang släpps. Främst är det konverteringar av SLP:s i äventyret.

Min bror ska också göra illustrationer (om han lyckas få in det i sitt packade schema) men vi får se om det kommer några alster från honom.

Sen är det ju det där med ni som redan har rollpersoner till DoD - Trudvang. Hur ska man översätta en befintlig rollperson till Sagas regler? Men jag tror att det kommer att bli en egen lite artikel som kommer efter att huvudartikeln släppts.

Så, en liten lägesrapport alltså. :gremlaugh:
 
Top