Nekromanti Saknar du nåt av mina rollspel? Dags att fixa!

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag har lagt ut alla mina rollspel på tradera nu.

Varför:
Jag kommer att behöva betala fakturan för andra tryckningen av More than Human nu i månadsslutet nämligen, samtidigt som en massa annat - och jag har ännu inte fått böckerna för andra trycket, så jag kan inte riktigt börja försöka plugga igen hålet på det viset. Och pengarna från första vändan har redan gått till att betala illustratörer och trycket första vändan. Och det dröjer innan jag får pengarna för försäljningen via CDON/Adlibris/SF-bokhandeln/etc.

Så, jag tänkte försöka få ihop lite cash och försöka förbättra sommarens ekonomi. Om du saknar något av mina spel är det dags att slå till =)

Om du vill köpa nåt av spelen men inte känner för att grejsa med Tradera, skicka mig ett PM så kan vi nog ordna det. Jag har typ 4-5 exemplar kvar av More than Human innan det tar slut.

Priserna på Tradera är alltså typ:

More than Human - 250:- plus 35:- frakt
VÄRMEDÖD - 60:- plus 10:- frakt
Null State - 65:- plus 19:- frakt
Evolutionens Barn - 75:- plus 19:- frakt

Som vanligt är det här "lägstapriser; man får betala mer - för VÄRMEDÖD, Null State och Evolutionens Barn tjänar jag typ 5:- om man köper till ovanstående priser. Fatta mig inte fel nu: Jag blir glad för varje köp. Men betala efter samvete och plånbok =)