Nekromanti Saknar funktion från Facebook mfl

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Just nu vill jag kunna ha en liten text i "profiltillhögerfältet" där jag kan skriva saker som
- Eva förstår inte det här med D&D-forum
(förlåt hinten till annan tråd här)
- Eva är deppig idag och inte lämplig att djävlas med
- Eva är glad och har fått högsta betyg på inlämnad uppsats
- Eva har fått jobb

... eller övriga meningslöst triviala meddelanden om dagens "Lady Silver Wolf".

Ok, det är en meningslös funktion på ett forum, jag vet... men just nu känner jag för den och saknar den här.

Johan K

Gammal & dryg
Well, det är just sådana saker som jag inte alls saknar här på wrnu faktsikt. Är ganska nöjd över att just slippa sådana saker på det här forumet.

Anders Åstrand

Swordsman
Jag är med johan här, jag tycker det finns för mycket sådant som det är i och med alla fåniga fält i profilen varav vissa visas i vänsterspalten. Själv skulle jag hellre se att all profilinfo i vänsterspalten togs bort. Jag skulle också plocka bort signatur-funktionen om jag fick bestämma. Finns ingen anledning att inlägg ska innehålla sådant som inte ens författaren själv tyckte var värt att skriva där. Däremot ska man givetvis ha något fritextfält i profilen så att folk kan skriva om projekt de håller på med och liknande som många använder signaturen till idag.

Sodivra

Champion
Jag använder min signatur för att skriva vad som är aktuellt, funkar fint. :gremsmile: Ifall vi själva kan ändra våra titlar snart (För det var tanken, va?) så skulle ju det fungera utmärkt att skriva aktuella anteckningar där.