Nekromanti Samåkning från Östergötland till SSK

Ackerfors

Alas, your rapids!
(Nej, inte Södertälje Sportklubb..)

Ja, jag vet att jag är lite tidigt ute, men jag behöver lite framförhållning. Det ser ut som om jag har hittat en sovplats i närheten, så den biten är lugn, nu gäller det bara att ta sig till konventet i fråga också.

Är det några som ska från Östergötland, genom Norrköping, som känner för att plocka med sig en liten jag? Transport till och i Fjollträsk är så dyrt om man åker tåg/tub/buss.

Jag åker gärna husbil, men behöver inte sova i den. :gremwink: :gremtongue: :gremgrin: :gremlaugh:

Olle Linge

Snigel
Vi får se

Jag kanske är uppbokad den helgen, men om mycket trevligt folk ska till Stockholm kan jag nog följa med ändå. Det bygger dock på att jag vet ganska långt i förväg att det går att ta sig dit och hem på något smidigt sätt. Jag behöver också sova någonstans.

Wille Raab

Veteran
Det verkar som att vi kan komma att köra en buss, se tidigare inlägg om det! Lite extra tjat på sverok stockholm är alltid av godo.. ,-)

... och maila oss gärna om det också, stockholm@spelkonvent.se är adressen, ju fler vi kan visa vill åka med bussen desto troligare att distriktet går med på att köra den (och för ett juste pris).

Ackerfors

Alas, your rapids!
Ballt!

Jag hade gett upp hoppet om det helt eftersom Sverok Ost är snåla och vägrar arrangera bussar, så den idén slog mig inte ens den här gången. :gremsmile:

Får väl dra iväg ett mail när jag vet om vi kommer fram till något här.