Åhå... Det är måååånga...
Precis som Ulfgeir har jag svårt för Adam Sandler... Eller ja, svårt och svårt, jag tycker killen är fullkomligt inkompetent eftersom han bara kan göra en form av efterblivna fånroller. Usch och fy.
This may be a shocker. Angelina Jolie. Hon är säkert en jätteduktig skådis, men jag klarar inte av henne. Det var tur att hon var med så lite som hon var i Sky Captain and the world of tomorrow, annars hade jag börjat gråta.
Denise Richards. Maken till hemsk skådespelerska får man leta efter. Fast varför skulle man vilja ha tag på någon sämre?
Haydn Christensen. Föga förvånande?
Rowan Atkinson. Jag vet inte riktigt. Det är väl rätt oschysst av mig att döma honom eftersom han bara gör en typ av roller, sådana jag inte tycker om. Å andra sidan hindrar det inte mig att tycka illa om Adam Sandler, så det hindrar mig väl inte här heller.
Ända sedan Titanic har det gått kalla kårar ned för min ryggrad varje gång jag sett Leonardo DiCaprio. Även om jag vet att han är en okej skådis som sköter sig väl så klarar jag inte av honom. Tyvärr, kanske...
Till syvende och sist, den stora helomvändningen eller hur kluven jag är. Jim Carrey. Från början (när han var "ny" och jag var ny) när han bara gjorde Ace Ventura- och Dum&Dummare-roller så kunde jag inte komma på någon skådespelare jag avskydde mer. Cable Guy är bland det sämsta jag sett, alla kategorier. Men sedan började han göra vettiga roller... Truman Show, Man on the moon, Eternal Sunshine of the spotless mind. Filmer som ligger högt upp bland de bästa filmerna jag sett och där han gör ett utmärkt jobb. Det är konstigt hur det kan gå.