Nekromanti Samantha

Fonz

Veteran
och om man missade det kl 19:30(så som jag gjorde) så kan man även kolla på reprisen kl 02:25

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Jaja... jag kan då inte säga att det var en hit. Svårt att sätta fingret på det, men det var väldigt, hur säger man, "blarigt". Iofs ger sig inte programmet ut för att vara fullt seriöst. Går man till hemsidan så nämns ..."pojkrummet".

Men vi som såg det fick i alla fall se en viss Magnus Seter och lite andra folk från "historien". Hade de varit lite duktigare i efterforskningarna eller så var det så att herrarna inte ställde upp så tycker jag att det varit kul om man sett Anders Blixt eller Herr Sahlin... eller någon annan av de gamla uvarna. :gremsmile:

Vad mera då... tja... lärde jag mig eller fick ett nytt perspektiv. Blev jag road?

Ää *tänka intensivt* Road, ja - till en viss grad. Oroad, ja... jo, nog blev jag lite det. Att uttala sig seriöst kring en nöjessysselsättning/fritidssysselsättning känns lite vågat. Huvudsaken är ju som Magnus sa i programmet att man har "Kul".
Upplyst? Jag vet nu äntligen hur den gamla klassiska Blå boxen ser ut. :gremsmile:

Nåväl. Det var väl allt.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Hur jag hamnade i tv-programmet Samantha

Olle Sahlin blev tillfrågad av Ztv. Han hade inte tid.

Olle spelade bollen till Anders och Tove. De hade inte tid.

Anders och Tove spelade bollen till mig. Jag hade tid, och är en egotrippad gaphals som vill synas i alla möjliga sammanhang.

Och även om jag inte är en gammal uv, är jag bara en eller två spelgenerationer* från det epitetet, trots mitt ungdomliga och fagra pojkansikte. :gremlaugh:

M.