Nekromanti Samhällsbyggande raser?

Pendragon

Swashbuckler
Re: Hobgoblins!

nja, om man tycker USA är evil (jag personligen gör inte det, tycker sådana påståenden är barnsliga på ett allmänt töntigt vis) så är de snarare CE än LE.
Jag tycker det är barnsligt att komma med dylika svar på uppenbar sarkasm (eller var smileyn för liten?). Dvs om man inte är gammal nog att veta bättre. Då tycker jag bara det är korkat och/eller konfliktsökande.

/Joel

Dimfrost

Special Circumstances
Lägg ned

Jag tycker det är barnsligt att komma med dylika svar på uppenbar sarkasm (eller var smileyn för liten?). Dvs om man inte är gammal nog att veta bättre. Då tycker jag bara det är korkat och/eller konfliktsökande.
Och det här har också absolut inget med trådens ämne att göra. Det gäller alla: fortsätt inte den här deltråden!

/Dimfrost

Ymir

Liten kantbaron
Re: Omfgwow!!!

Upptäckte nyss jakmännen. Jag är nog lite kär.

Liksom, onda, pseudotibetanska, humanoida, fucking -jakar-. Only in D&D. Så töntigt att det blir koolt.

Jag måste använda dem somehow...

- Ymir, filmdags

Storuggla

Champion
Re: Omfgwow!!!

"Upptäckte nyss jakmännen. Jag är nog lite kär."

Var settingens ur-skurkar i Al Qadim. Bodde uppe i några berg och smidde ränker mot kalifen. Vilka as de var. Bara att se dem får mig sugen att lira igen :gremlaugh:

Storuggla, snabelsko

Dalaupprorets centrum och bostadsorten för Troberg
Re: changeling

Ett samhälle av säg människor fast där samtliga individer har blivit ubtytta av changelings under en längre process...

Vet changelingarna ens om att de är changelings? ja/nej vissa...

Intressanta upptäckter när rollpersonerna inser att hela romarimperiet är övertaget...

Love changelings!