Nekromanti Sanarikvinnornas längd

Ymir

Liten kantbaron
Léaramkvinnornas "längd" i förhållande till lérammännens har tidigare diskuterats här på forumet, och efter ett flertal mer eller mindre godtagbara förklaringar från främst Krilles sida lät jag mig nöjas med råge, det är ju trots allt ursött :)

Ett större mysterium är isåfall sanarialvernas längd. Jag vettifaen, men jag blir lite nyfiken- hur i hela fridens namn uppstår överhuvudtaget ett folk där kvinnorna i genomsnitt är längre än männen? Visst, sanarimännen skall kanske vara mesiga toffelhjältar (om än manipulativa och intrigerande sådana), men likväl...det är jävligt skumt. Anhåller om en förklaring, således. Tack för mig. :)

- Ymir, gillar sanariflickor också, men föredrar léaram.

Krille

Super Moderator
" Jag vettifaen, men jag blir lite nyfiken- hur i hela fridens namn uppstår överhuvudtaget ett folk där kvinnorna i genomsnitt är längre än männen?"

Spelkonstruktören tycker att det är ett ball grepp, och har till skillnad från konsumenten kommit att förstå att det är fantasy, evolution är satt ur spel, och alver är inte människor.

Alternativt, sanari-killarna dricker inte tillräckligt mycket mjölk.

Välj förklaring själv.

- Krille
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>

Ymir

Liten kantbaron
Sruntar nog i att välja förklaring och byter plats på längdmodifikationerna istället. Med all respekt, spelskaparna får ursäkta.

Ymir, gör ädla uppoffringar för logiken.

hatten

Swashbuckler
Varför då är det inte cool idee att Sanari männen ser upp på sina Sanarikvinnor..

Livet är en gåta utan enkla svar.

Krille

Super Moderator
"Trovärdig= Föga. Rejält orealistikt, imho."

Varför det? Jag menar, det finns gott om varelser där honan är större än hanen. Så varför inte alver? Bara för att det inte gäller människor så behöver det väl inte betyda att det inte kan gälla för alver.

- Krille
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>

Varför blir alla så jäkla upprörda över att kvinnorna för en gångs skull blir längre än männen? Så kvinnorna är längre, Vem bryr sig? Inte jag iallafall.

"I begynnelsen skapade människan Gud"

Happypuppie

Veteran
??
Spela roll om kvinnorna är längre.
varför är det "orealistigt" att kvinnorna är längre????

Happy up

Lucky up

hatten

Swashbuckler
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Varför blir alla så jäkla upprörda över att kvinnorna för en gångs skull blir längre än männen? Så kvinnorna är längre, Vem bryr sig?
Inte jag iallafall.

"I begynnelsen skapade människan Gud"<p><hr></blockquote><p>Ööö de flesta av oss tycker det ÄR roligt och COOLT att de är längre än männen det är så vitt vad jag har läst bara 1 som tycker annorlunda.. *hmm* Okej jag är upprörd jag tycker det är dumt att de inte FÅR vara längre enligt han..

Nå, ni vill vi ju inte göra personagrepp så vi skriver dom istället för han./images/icons/wink.gif

"I begynnelsen skapade människan Gud"

Ymir

Liten kantbaron
Tja, det känns liksom inte särskilt biologiskt betingat, och eons alver är mycket människolika. Nämn ETT verkligt jordiskt folk där kvinnorna i genomsnitt är längre än männen så köper jag det, tills dess förstår jag för min själ inte vad det är för konstig biologisk nyck (annat än fantasifulla spelskapare) som sett till att göra sanarikvinnorna längre än deras manliga diton. En följdfråga borde iofs bli om de i genomsnitt är starkare också...

- Ymir, tycker fortfarande det känns jäkligt skumt.

hatten

Swashbuckler
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Tja, det känns liksom inte särskilt biologiskt betingat, och eons alver är mycket människolika. Nämn ETT verkligt jordiskt folk där
kvinnorna i genomsnitt är längre än männen så köper jag det, tills dess förstår jag för min själ inte vad det är för konstig biologisk
nyck (annat än fantasifulla spelskapare) som sett till att göra sanarikvinnorna längre än deras manliga diton. En följdfråga borde iofs
bli om de i genomsnitt är starkare också...

- Ymir, tycker fortfarande det känns jäkligt skumt.<p><hr></blockquote><p>tja nämna en där kvinnor är längre änmän DET kan jag inte MEN jag kan nämna andra konstiga Mänskliga raser som finns PÅ vår jord.. De som skiljer sig mest från de andra raserna ÄR Bushmän och Pygmeer..
Det som kännetecknar Bushmen är detta..
1 Penisen är alltid i erigerad.. en engelsman under 1600 talat skrev att de ser ut som en liten arme ständigt i givakt..
2 Hårväxen på huvudet växer i tofsar med skalliga områden emellan..

sen kan nämnas att både pygmer och Bushmän har lite eller ingen skäggväxt.. *hmm*