E alv magiker tjuv, en tirak jägare och en lönmördare som var utbildad i kaffer-thon. De skulle fara på en "resa" till takalor. Det börjar med att vi måste slås mot en "boa orm", tjuven gick till angrepp och skulle slå ormen men missar ormen lyckas gripa tag i tjuven, Lönmördaren(jag) gick till anfall och skörde av ormens strupe men ormen lyckas med ett motangrepp och bet mig i bröstkorgen så att jag fick 45 i blodförlust, sedan sprang tiraken fram och huggde av ormens huvud. Sen när de skulle hjälpa mig så skulle de bränna igen såret, alven la en besvärjelse på tjuvens svär så att de börja glöda sen när de hade bränt igen såret var jag nästan död!
Efter ytligare några dagar gick tiraken för att leta reda på nåt nör han möte en lite giftorm tiraken siktade mot huvudet och missade 3gånger medans ormen bet han i knäet och i pannan, 4rundan lyckas tiraken med en smäll och ormen svimma. när han kom till bak till lägret vi hade fick an värkan av giftet han fick totalt 90 trauma men överlevde!
Några veckor senare blev de angripna av ett tirak gäng på natten de slog ner tiraken med ett knytnävs slag och tjuven likaså men när de kom till mig(jag hade vaknat) slog de mig 3gånger med tiraksablarnas bred sida i huvudet, ett knytnävs slag i huvudet och tillsist med en binderak hammare för att jag skulle svimma.......