Nekromanti SEGER! (Dididididi&Bjärn-nytt, eller?)

Frixeray

Swordsman
Lite press-stopp, typ...

Läste nyss en trevlig sak i SFFS gästbok (well, gästboken behöver inte alltid vara oseriös bara för att SFFS är fejk...) om ena halvan av Didi&Björn, den mest uppmärksammade halvan. Här följer inlägget

Namn: rollspelare
Såhär hittade jag hit: traditions klotterplank
Sänt: 14.20 - 21/1

till herr Falk ( rollspels hataren)

jag är en rollspelare (och har varit så under en tid ) och jag tycker att läsningen var otroligt intressant..sedan skulle jag bara lägga till att de personer som du sätter så stor tillit till (didi och björn) eller i allafall didi har nu gått under en viss psykiatrisk vård, det har nämligen visat sig att hon lider av förföljelsemani och jag tycker det förklarar en hel del :gremsmile:

Stämmer detta? Vore nästan lite tråkigt om detta betydde det slutgiltiga slutet för P&P. Iaf. Om detta stämmer så, JAOUW!

Rosen

Myrmidon
Stämmer detta?

Det skulle förvåna mig nåt enormt om det skulle visa sig att det inte stämde... Båda två har betett sig som kliniska skolexempel i åratal.
Min brorsa jobbar som psykiater och jag beskrev deras eskapader för honom en gång. Jag hann snacka i ungefär en halvminut så skakade han på huvudet, sa: "Ojoj... det där låter ILLA" och nämnde namnet på nån medicin som tydligen är rätt effektiv mot sånt.

--
Åke

Björn Hellqvist

Swordsman
Tragiskt

Den här tråden gränsar nog på vad som PUL tillåter... Men innan den plockas bort, så vill jag tillägga att med tanke på vad jag har upplevt i mina bataljer med P&P, vad vissa initierade personer uppgett, samt det faktum att deras eländiga hemsida inte uppdaterats på över ett halvår, så håller jag inte ryktet för osannolikt. Det är tragiskt att ett par personer (särskilt en) har hetsat mot oss rollspelare, när personen ifråga tydligen inte mått bra. Det finns bara förlorare i den här fighten.

Azagthoth

Myrmidon
Personligen har jag mycket svårt att finna det trevligt att en individ inte mår bra. Att dessutom tala om en "seger" gör inte saken bättre. Jag finner tråden smaklös och låser den.