Pvp-dueller ("player versus player" står det för - det vet alla inbitna Diablo 2-spelare /images/icons/wink.gif) kan bli ganska sega. Framför allt därför att spelarna inte vill att den andre ska veta vad den ene planerar - exempelvis säger anfallaren "Öhhh jag gör ett kraftigt hugg mot huvudet!", försvararen säger då "Jaha! Då undviker jag det genom att ducka!", get the point? Det blir bättre om de inte vet vad den andre parten ska ta sig till.
Jag har funderat på att införskaffa hörlurar till spelarna så att de kan sätta på sig dessa när man vill diskutera något de inte ska höra.
Men... hur brukar ni göra för att snabba upp de "hemliga" striderna lite (att skriva på papper och skicka runt miljontals lappar är inte så smidigt)?
/P|uT0NiUm
Point
Click
KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!
Jag har funderat på att införskaffa hörlurar till spelarna så att de kan sätta på sig dessa när man vill diskutera något de inte ska höra.
Men... hur brukar ni göra för att snabba upp de "hemliga" striderna lite (att skriva på papper och skicka runt miljontals lappar är inte så smidigt)?
/P|uT0NiUm
Point
Click
KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!