Dimfrost
Special Circumstances
Sådär, då var det dags att redogöra för vilka rollspel man har inhandlat under det senaste året. (Egentligen är det lite mer än så, eftersom den senaste tråden i ämnet är från oktober 2005, men det får gå ändå. Delvis glömde jag bort att skriva tråden i oktober som jag hade tänkt, och delvis visste jag att jag själv skulle köpa ett gäng grejer i november-december. )
Själv har jag skaffat mig följande:
Player's Guide to Eberron
Spirit of the Century
Sorcerer & Sword
Dictionary of Mu
Exalted: Ruins of Rathess
Dark Sun boxed set
Castle Falkenstein: en grundbok i bättre skick än min gamla (helt oanvänd, eftersom sidorna fortfarande sitter kvar), Steam Age, The Lost Notebooks of Leonardo da Vinci
Space 1889
Fading Suns 2nd ed.
Hammaren & Trollspöt
SHI2: Vägar
Dessutom har jag beställt och betalat för Wild Talents, men jag har inte fått det än eftersom det släpptes nyss.
Slutligen har jag fått diverse recensionsexemplar från Fenix men förutom ovanstående Hammaren & Trollspöt är det inget jag har kvar.
/Dimfrost
Själv har jag skaffat mig följande:
Player's Guide to Eberron
Spirit of the Century
Sorcerer & Sword
Dictionary of Mu
Exalted: Ruins of Rathess
Dark Sun boxed set
Castle Falkenstein: en grundbok i bättre skick än min gamla (helt oanvänd, eftersom sidorna fortfarande sitter kvar), Steam Age, The Lost Notebooks of Leonardo da Vinci
Space 1889
Fading Suns 2nd ed.
Hammaren & Trollspöt
SHI2: Vägar
Dessutom har jag beställt och betalat för Wild Talents, men jag har inte fått det än eftersom det släpptes nyss.
Slutligen har jag fått diverse recensionsexemplar från Fenix men förutom ovanstående Hammaren & Trollspöt är det inget jag har kvar.
/Dimfrost