Nekromanti Senaste modet från Daval

Man Mountainman

Storsvagåret
Nedan ser vi Dnalor, Fafnir och Nidhögg presentera det så kallade "hyggelmonstermodet", som just nu tagit den davalska societeten med storm. Fafnir och Nidhögg (de två blåa snubbarna) var först tveksamma till att göra fotoserien, men när jag lockade med det kändisskap som publiceringen på wrnu skulle medföra, så gav dom med sig.

fusk

Warrior
:)

:gremsmile: skitsnyggt, iofs tycker jag att den här "Dnalor" också verkar vara anningen tveksam till attt ta korten. så jag förslår att du passar på att använda dessa svår fångade foton som din avatar :gremlaugh:

Fahnen

Swordsman
Re: Typiskt Jargier....

.... Att ha konstig huvudbonader (allternativ: Rollspelare). Fast jag tror att den skulle sälja i Consaber också.

Hehehehe.....

Erkänn Dnalor att du tvingade dem ställa upp på dessa bilder, för du ville bli kändis. :gremwink:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Var är Alvkvinnorna?

Haha, oerhört vackra bilder men som rubriken antyder, när kommer bilderna på dig iklädd de senaste alv-modet? :gremtongue:

Man Mountainman

Storsvagåret
Tålamod lönar sig

Här nedan ser vi Dnalor klädd i en Sinyé. Som alvisk mode förespråkar så är den hårt åtsnörd kring midjan, därav minen.

Fahnen

Swordsman
Re: Det är ju...

...Jättesexigt..... verkligen.....

Ska köpa en sån direkt.... :gremwink:

Taskkarr

Veteran
Mycket vackert och smakfullt! Färgerna passar alldeles utmärkt och kompletterar dina ögons färg. Väldigt stiligt.

Greymourn

Swordsman
INTE FÖR ATT VARA SÅN...

Men varför har aldrig någon något emot Skräpinlägg av Forum "Veteraner"... Varför klagas det inte på OT inlägg som e totalt bortom Eon om det befinner sig i någon dylik tråd...
Varför klagas det inte på folk som bara klagar på att andras inlägg inte hör hemma på Eon forumet... Visst, kan förstå att man kan vilja pocka på Moderatorernas uppmärksamhet, de har inte tid att läsa exakt varje inlägg, men när det sedan kommer tjugo svar i stil med Instämmer[NT] känns det ju rätt så iller...

Not that i Mind OT sådär... men...

Duddmannen

Hero
FÖR ATT VARA SÅN...

Men varför har aldrig någon något emot Skräpinlägg av Forum "Veteraner"...
"Veteranerna" har en hemlig pakt som i korthet går ut på att hålla folket under 300 posts jävligt kort. :gremgrin:

Varför klagas det inte på OT inlägg som e totalt bortom Eon om det befinner sig i någon dylik tråd...
1: Detta inlägg har med EON att göra.
2: OT kan fortfarande vara informativt och relevant.

Varför klagas det inte på folk som bara klagar på att andras inlägg inte hör hemma på Eon forumet...
Men... det GÖRS ju!

Visst, kan förstå att man kan vilja pocka på Moderatorernas uppmärksamhet, de har inte tid att läsa exakt varje inlägg, men när det sedan kommer tjugo svar i stil med Instämmer[NT] känns det ju rätt så iller...
Jag tror att det finns en gräns på cirka tre svar. De första tre som svarar på ett inlägg kan göra i stort sett vilket svar som helst och så länge de markerar att deras svar är antingen OT eller NT så bryr sig ingen. Om en tråd däremot har passerat tre svar så anses de första varianterna av LOL respektive Instämmer vara etablerade och ytterligare versioner betraktas som i r r e l e v a n t och fantasilöst.

Not that i Mind OT sådär... men...
Men vadå?

/Duddmannen

Fahnen

Swordsman
Re: INTE FÖR ATT VARA SÅN... (ANT) (Ot)

Pga - för att gå rakt på sak- rövslickeri.

En "veteran" dumförklarar en nybörjare = Veckans skämt.
En "veteran" gör massa Ot/Nt inlägg = Helt okej.
En nybörjare gör likadant = Massa tjafs och gnäll.

Det här överdrivet (jag vet) men ibland känns det så på det här forumet (Jag är bara på detta forum, vet inte hur det är på andra).

Midar tycker att forumet ibland sjunkit lite för lågt.

Frixeray

Swordsman
Re: INTE FÖR ATT VARA SÅN... (ANT) (Ot)

Förekommer nog på de flesta forum runt om på nätet... klart att de som varit med ett tag känner sig lite mer pålästa och kunniga inom forumets ämne än nykomlingar (även om det inte behöver vara så), har sett värre forum i mina dar, vilket inte sträcker sig till fler forum än man kan räkna på ena handens fem fingrar...

Man Mountainman

Storsvagåret
Re: INTE FÖR ATT VARA SÅN...

när det sedan kommer tjugo svar i stil med Instämmer[NT] känns det ju rätt så iller...

I sådana fall är det väl illern du ska prata med? :gremgrin: