Nekromanti Senaste nytt om Western IV

Tyvärr hinner vi inte få ut med den nya upplagan av Western under 2012, men vi jobbar oförtrutet vidare med att försöka förse er med det bästa vilda västern rollspelet någonsin - och som vi dessutom utvidgar till hela Amerika vid den här tiden, då vi precis som Tarantino tycker att det som händer i de forna sydstaterna är väl så vilt och väl så intressant att bygga scenarion kring och att spela.

Som lite plåster på såren har vi dock satt ihop några nya släpp för dig som vill spela mer Western snart. Figurspelet Guld & Bly släpps i en egen regelbok på BSK nästa helg och du kan nu förhandsbeställa äventyren Sanningens Pris och Priset för ett liv.

Läs mer om Western IV här!

/Anders & Tove

Westerns exempelperson Matthew Douglass är en fd slav som blivit prisjägare

Inkognito

Swordsman
Anders & Tove said:
Tyvärr hinner vi inte få ut med den nya upplagan av Western under 2012 ...
Jag finner inga ord så jag fyller munnen med choklad och whiskey, smyger undan från familjen och gråter i duschen där vattnet dränker ljudet från mitt jämrande.

SunBurn

Veteran
This time I sent my order from the announcement of Sanningens Pris and Priset för ett liv.
I'll look forward to being contacted by email to put my hands on it.
I'll check your site until 2013 to see the date of release of "The west" and perhaps one day in english.

KnightVision

Veteran
Inkognito said:
Anders & Tove said:
Tyvärr hinner vi inte få ut med den nya upplagan av Western under 2012 ...
Jag finner inga ord så jag fyller munnen med choklad och whiskey, smyger undan från familjen och gråter i duschen där vattnet dränker ljudet från mitt jämrande.
Hahaha!

Gibbon

Veteran
Whyyyyyyyyyyyy!!!

Tråkigt... jag som hade den naiva förhoppningen att i mellandagarna kunna mysa vid öppna spisen med varm glögg och en rykande färsk westernbok.

Sak samma, det blir klart när det blir klart, ta den tid ni behöver... Ni är ändå bäst på det ni gör.

Ni får trösta er med de två äventyren Sanningens pris och priset för ett liv så länge:) De kommer att släppas innan jul, men imorgon är sista dagen att beställa om ni vill vara säkra på att få ett ex.

Beställ äventyren här!

/Anders & Tove

SunBurn

Veteran
Hello, just to tell you that I just received my order "Priset för ett liv" and "Sanningens Pris". The material is beautiful. It's like christmas early. Thanks and hope to see soon "Western" in 2013 !
Happy Hollydays and Happy christmas !

Inkognito

Swordsman
KnightVision said:
Går Gillbringarna i ed på att jag kan inköpa Western IV på Gothcon? =)
Kollade sfbokhandeln idag och där har datumet ändrats från April till "Utkommer juni 2013". Yee haw.

Inkognito

Swordsman
Jag har inte spelat rollspel på flera år men ändå har jag köpt två äventyr till ett spel som inte existerar. Beslut jag baserat på ett fiktivt datum som hela tiden rör sig framåt så snart det kommer inom räckhåll.
Är det fler än jag som tvivlar på att det någonsin kommer ett nytt Western? Kanske är det bara en marknadsföringsstrategi för att kränga tunna konventsäventyr?
Istället för att lägga tid på att ta fram dessa äventyr så kunde kanske rollspelet bli färdigställt?

Nej, nu är det färdighandlat vad gäller tillbehör innan huvudrätten är serverad! Om det inte börjar säljas andelar där man investerar och kan tjäna pengar om man rekryterar fler investerare under sig, då köper jag! :gremwink:

PS. Jag förväntar mig en t-shirt eller kaffemugg för veckans bittraste inlägg.

KnightVision

Veteran
Fan. Jag jinxade det genom att fråga =/

Gillbringarna: Jag är inte kinkig, jag är bara sjukt sugen på Western IV!