Rickard
Urverk speldesign
Du vet väl att vissa superba webbläsare sparar informationen som man skriver in i sökrutor? De brukar komma upp när man trycker ner en bokstav (men ibland måste man markera bokstaven). Nu har jag så tråkigt att jag tänkte lista de senaste sökorden för alla bokstäver. Jag kan säga att jag har en nyinstallerad eldräv, så jag kan inte fylla upp alla bokstäver.
Den sökruta som jag tänkte använda mig av är Firefox sökruta, där man kan söka på imdb, Wikipedia, Google och massor av andra roliga saker (de två första lade jag till själv). Ok, nu kommer förvisso orden i bokstavsordning och inte i den ordning man sökte på orden sist, så jag väljer de ord som jag har för mig att jag sökte sist på.
A - afzelius lyrics "tusen bitar"
B - Bean card game
C - cash hurt lyrics
D - Design Patterns of Successful Role-Playing Games
E - ectasy
F - failure
G - grim gritty dnd
H -
I - Intec Service drivers
J - John Stewart
K -
L - licence key zonealarm
M - Matrix
N -
O - opacity css
P - pro-bono
Q -
R - Rachel McAdmas
S - sjöbevakning over out
T - tavlor inramning kostnad
U -
V - vägtull Stockholm
W - Winsock2
X -
Y -
Z -
Å -
Ä -
Ö -
" - "koppla in" diskettstation bios
/Han som fortfarande inte kommit på hur han ska installera diskettstationen, utan att hårddiskprioriteringen helt slängs om
Den sökruta som jag tänkte använda mig av är Firefox sökruta, där man kan söka på imdb, Wikipedia, Google och massor av andra roliga saker (de två första lade jag till själv). Ok, nu kommer förvisso orden i bokstavsordning och inte i den ordning man sökte på orden sist, så jag väljer de ord som jag har för mig att jag sökte sist på.
A - afzelius lyrics "tusen bitar"
B - Bean card game
C - cash hurt lyrics
D - Design Patterns of Successful Role-Playing Games
E - ectasy
F - failure
G - grim gritty dnd
H -
I - Intec Service drivers
J - John Stewart
K -
L - licence key zonealarm
M - Matrix
N -
O - opacity css
P - pro-bono
Q -
R - Rachel McAdmas
S - sjöbevakning over out
T - tavlor inramning kostnad
U -
V - vägtull Stockholm
W - Winsock2
X -
Y -
Z -
Å -
Ä -
Ö -
" - "koppla in" diskettstation bios
/Han som fortfarande inte kommit på hur han ska installera diskettstationen, utan att hårddiskprioriteringen helt slängs om