Nekromanti [SERU2009] Etapp 4: Korrläsning

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Hurra! Speltesterna är gjorda och vi har fått massor med bra respons på både text och själva spelet. Eller hur?

Etapp 3 slutar på söndag, men etapp 4 tjuvstartar redan nu.

I etapp 4 så skall ditt spel korrekturläsas och du skall korra andras spel.

Dessutom bör du VERKLIGEN fixa de där bilderna som du har gått och funderat på nu, eftersom etapp 5 som går i september är att faktiskt göra klart spelet, med layout och allt. September är en jobbig månad, skolan börjar igen och sommarens lata dagar är över.

Svara i den här tråden när du har något som går att korrläsa (och bevaka den gärna så du inte missar när någon annan postar). Jag tycker att det är rimligt att man läser igenom två andras spel i alla fall om de postas rätt snart.

Andra som vill tjuvläsa årets ballaste rollspel kan posta svar i tråden, eller skicka PM direkt till utmaningsdeltagarna.

-------

Vad hände egentligen med grupperna Öst, Väst, Nord, Syd och Natt? Jag har inte varit så drivande i min egen grupp, tyvärr. Är det någon annan av grupperna som är igång och aktiv?

-------

Vill du hoppa in i utmaningen nu? Djärvt! Mer än halva tiden har gått, men har du ett spel som är nästan klart kanske du klarar det ändå! Samla ihop en korrläsningsbar version och anmäl dig i tråden.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Wilper said:
Vill du hoppa in i utmaningen nu? Djärvt! Mer än halva tiden har gått, men har du ett spel som är nästan klart kanske du klarar det ändå! Samla ihop en korrläsningsbar version och anmäl dig i tråden.
Jag är jätte-jättesugen på att fuska när du skriver såhär, för Scripturas färdigställande börjar kännas avlägset (att bli klar under hösten? HA!) samtidigt som Evolutionens Barn är speltestat och mest ska slutkorras och layoutas och sedan skickas.

Men som sagt, det vore fusk, så jag vill höra vad du tycker om saken först.

Genesis

Ni dés ni maître
Tja, jag har ju en korrläsningsbar text. Även om jag inte har fått så mycket extern speltestrespons som jag skulle vilja.

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Tja, mitt nya spelsystem ligger ute på remiss. So far, pretty good.

Idag ska jag träffas illos-ritarna.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Wilper said:
Färdiga spel är awesome. Tuta och kör.
Dåså.

Min text blir "feature-complete" idag eller imorrn, och då tänkte jag ragga efter lite nya korrläsare att ta andra varvet.

Mogger

Hipsteranka
Genesis said:
Tja, jag har ju en korrläsningsbar text. Även om jag inte har fått så mycket extern speltestrespons som jag skulle vilja.
Tyvärr kan jag inte speltesta, men väl läsa igenom om du vill. Eller rättare sagt, jag vill läsa Utpost.