Nekromanti [SERU2009] Etapp 6: Granskning av provtrycket

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Woho! I etapp 6 läser vi våra provtryck och ser om det finns något vi verkligen vill förbättra/förändra innan vi går publikt med spelet. Är provtrycket bra nog så kör igång tryckpressarna eller lägg ut det på Lulu eller vad det nu är som gäller, ingen anledning att vänta en månad.

Ni (du?) som fortfarande är kvar i utmaningen känner väl mållinjens härliga sötma framför er? Att vara spelmakare med ett publicerat rollspel.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Medan världen går under / Rymdspelet

Medan världen går under, tidigare kallat Rymdspelet, är som sagt klart och ligger redan på Lulu.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Evolutionens Barn ligger på Lulu. Jag väntar bara på att mina provtryckexemplar ska komma.

Det blir lite dyrare än jag tänkt mig; versionen i färg hamnar på straxt över 200 pix (234:- om man köper i euro). Jag beslöt därför att ha en svartvit version också, som går på typ 70 spänn.

Det kommer alltså att finnas fyra versioner att välja mellan, där två är identiska förutom priset. Den i färg på 235/270:- och den svartvita på typ 70/100:-. Man köper den version man tycker att man har råd med, och betalar extra om man vill betala extra.

Men, bara jag får provtrycket och det ser OK ut så kör jag. Rock and roll. Illustratörskan som aldrig fått ändan ur vagnen har återigen lovat att komma med illustrationen "om en vecka". Yeah, riiiight. Om den kommer, så lägger jag in illustrationen som ett dubbelsidesuppslag och stoppar in lite reklam för VÄRMEDÖD och kanske Midnatt längst bak. Och provtrycker igen (men det blir inget nytt provtryck förrän den 27:e oktober, jag är inte gjord av pengar - CSN-betalning plus lägre lön pga sjukdom jävlades lite med min ekonomiska planering).

Mogger

Hipsteranka
Vadå, bara för att man ligger sist och kommer att tvingas bryta så innebär väl inte det att man inte längre är med i utmaningen!? :gremwink:

Styvt jobbat ni som hinner. Jag har inte en suck att bli klar i tid, men det gör inte så mycket. Ska bli kul att se era alster när jag besöker lulu nästa gång.