Nekromanti Serverstrul

Gardener

Champion
Sedan i söndags har vår server inte haft fungerande internetuppkoppling varför ingen har kunnat komma åt Codex webbplats. Detta är nu åtgärdat och jag hoppas att de flesta var på GothCon och inte har fått för stora abstinensproblem. =]

MVH Olle Johansson
Webchef, www.rollspel.nu

Rosen

Myrmidon
<I>jag hoppas att de flesta var på GothCon och inte har fått för stora abstinensproblem. =]</I>

När jag kom hem hade jag tänkt checka in och höra efter om 08-folk fick problem med att bussen till Stockholm kom fram så sent (Pendeltågen hade iaf slutat gå) men fick tji där. Nå, de torde ju ha tagit sig hem vid det här laget. (-:

Fö mitt absoluta favoritcitat, som avslutade hela evenemanget:
<I>"Det här <U>är</U> Klarabergsviadukten. Inga frågor!"</I> (när bussen stannade på Vasagatan) (-:

--
Åke

Gardener

Champion
Själv åkte jag taxi hem, så jag slapp alla såna problem. =]

Man fick verkligen mycket bussresa för pengarna, med alla svängar de gjorde i Södertälje (i bägge riktningarna) och även inne i Stockholm. Även i tid fick man ju extra mycket, så man ska väl inte klaga att man inte riktigt kände igen klarabergsviadukten och att det var krångligt att ta sig hem. =]

MVH Olle Johansson
Webchef, www.rollspel.nu

chrull

Stockholm Kartell
buss

Ja.. tyvärr tror jag att vi var lite elaka i gazetten... vi borde ha poängterat bättre att det faktistk var värt pengarna.. helt klart.. :o)

MEn det var strul.. det kan vi inte glömma..

Jag är ganska glad över att jag hoppade av i rönninge.. han med sista pendelen och sista bussen från huddinge.. hemma hos sambon 1:15 ... :o) när kom ni hem?

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

kragghack

Warrior
Från och med nu kräver jag att få reda på sånt här en dag innan det händer... /images/icons/laugh.gif

Ashes to Ashes
Dust to Dust
Kragg Hack remains

Rosen

Myrmidon
Re: buss

<I>Jag är ganska glad över att jag hoppade av i rönninge.. han med sista pendelen och sista bussen från huddinge.. hemma hos sambon 1:15 ... :o) när kom ni hem?</I>

1:15 var ungefär när bussen stannade vid Centralen. Jag tog en nattbuss därifrån (fick leta efter rätt hållplats ett tag, men jag hade iaf tur med tidtabellen) och kom väl hem omkring 2:20-snåret.

--
Åke

chrull

Stockholm Kartell
Re: buss

Det känns bra att bo på "rätt" sida av stan... :o)

Nåja.. det var ju inte så sent... jag trodde vi skulel vara hemma på centralen till 3 eller nått.. i värsta fall till FÖRSTA tåget..

chrull - huddingebo

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

seinet

Swashbuckler
ICQ Service

Tack för meddelandet du skickade ut på ICQ, men jag saknade meddelandet "Nu fungerar allt igen".

/Seinet Wintermute

<font size="3">Klaga INTE på Offensiv! (när det nu kommer)</font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc äta sina kängor.</font>

Ackerfors

Alas, your rapids!
"Detta är nu åtgärdat och jag hoppas att de flesta var på GothCon och inte har fått för stora abstinensproblem. =]"

Vaddå? Abstinensproblem? Jag kan inte vara ifrån forumet en dag utan att få det...

Martin Ackerfors - Ohlsson
0===|:::::::::::::::::>