Mekanurg
I'd rather be different than indifferent.
Jag dyker upp på lördagen för att hålla ett föredrag. Vilka forumiter kommer jag då att möta?
Jag är inte helt säker på att schemat är 100 % korrekt när det gäller föreläsningarna. Jag ska kolla med den som vet.Carl Ö said:Tolkar jag schemat rätt att alla föreläsningar är på lördagen? Det skulle underlätta mitt val av vilken av dagarna jag styr kosan till SSK.
Inte för att jag vill vara kinkig, men riktigt så funkar det tyvärr inte.Harold said:[…] tänkte hitta ett bord och kränga några tryckta ex av Version Noll till reducerat pris […]
Njaä … 50 spänn för att vi tillhandahåller en (dyr) lokal där du kan titta förbi och bara säga mors till folk.Storuggla said:50 spänn för att säga hej?
Inte mig. Jag kommer vara fullt upptagen av att vara nere på Borås Spelkonvent som är samma helg... =^_^=Jag dyker upp på lördagen för att hålla ett föredrag. Vilka forumiter kommer jag då att möta?
Du kan vara alldeles lugn, jag skulle givetvis inte smälla upp ett bord för någon form av försäljning utan att kolla med er först. Det ser jag som en självklarhet.Dante said:Inte för att jag vill vara kinkig, men riktigt så funkar det tyvärr inte.Harold said:[…] tänkte hitta ett bord och kränga några tryckta ex av Version Noll till reducerat pris […]
Den spelmakare som vill ha försäljning måste kontakta konventet och a) kolla om det är okej, samt b) betala Stockholms spelkonvent pengar för hyra av bord.
Jag har aldrig vart med om att man får gå in på ett konventsområde utan att ha betalt entré.Arfert said:Första gången jag ser en sån avgift på konvent... så den här gången kommer inte till exempel min fru eller nån kompis som inte spelar rollspel titta förbi...