Nekromanti Sex, Våld och Magi på Drunoks Drängar!

Pendragon

Swashbuckler
Jäpp, Drängarna har gjort en maffig uppdatering, inte bara med jox till Eon (främst bestående av lite magiska pryttlar och teorier, ett och annat vasst föremål och anvisningar hur man brukar slika föremål), utan även en artikel till Buffy the Vampire Slayer-rollspelet (som också kommer finnas tillgänglig på engelska nästa gång den delen av sidan uppdateras) för dem av er som även spelar det. Men det mesta är som sagt till Eon. Dessutom har vi gått tillbaks och fräschat upp lite gammalt också.

På tapeten är också en omarbetning av sidan för att göra den mer överskådlig och användargosig, men det har jag inget att göra med, så det överlåter jag till någon som vet nåt om sånt där att utlåta sig om. :gremwink:

Håll till godo, och var inte för blyga för att kasta några rader ris, ros eller konstruktiv kritik i vår riktning, eller varför inte något av ert eget material ni vill se online?

/Joel - PR-dräng (Nej, uppdateringen innehåller mig veterligen ingen som helst sex, det var bara ett skamlöst PR-trick)