Nekromanti SF-mässan i Malmö

Zadrith

Hero
Någon som vet något om SF-mässan i Malmö eller var man kan hitta info om den på nätet?

Saxifrage

Hero
Jag besökte "propworld" då den hölls i Sollentuna. Den är ganska kul och fokuserar mest på prylar och rekvisita, man kan titta på diverse masker och replikor från SF-rullar och det finns goda möjligheter att handla med SF-memorabilia och samlarsaker.

Gästuppställningen i Malmö känns lite fattig. I Stockholm har det passerat mer prominenta gäster såsom Jaws, Darth Maul och Gollum. Fast det är klart, Greedo är lite kult (har han bara haft en skådis? Känns som om vilken dokusåpakändis som helst skulle kunna hoppa runt i den där blå dräkten och muttra gutturalt...)

Fotomöjligheten på Dödsstjärnan gillar jag! Fatta vilka julkort man kunde göra...

/Sax, går dit utan sambon nästa gång...

Johan K

Gammal & dryg
Meeen...
Varför ska sådana häfr event vara när man jobbar för.. :gremsuck:
Fast iof, man kanske skulle tà & bearbeta dem man jobbar med, så man kan fräsa ner dit med nån av de boende.. :gremtongue:

Pom

Swashbuckler
Gästuppställningen i Malmö känns lite fattig. I Stockholm har det passerat mer prominenta gäster såsom Jaws, Darth Maul och Gollum. Fast det är klart, Greedo är lite kult (har han bara haft en skådis? Känns som om vilken dokusåpakändis som helst skulle kunna hoppa runt i den där blå dräkten och muttra gutturalt...)
Jag tycker snarare tvärtom. Ponera:

Istället för:
Bondskurk
Starwarsskurk
Saganomringenskurk + apa

får man:
Beastmasterhjälte + V-hjälte
Saganomringenhjälte + Xenaskurk
Babylon V-hjälte + Lost...figur
Starwarsskurk

Malmö vinner på poäng.

*Feel Your Torso Turn* :gremcool: