vinterdraken
Veteran
Hejsan, ni kanske känner igen mig från Drakar forumet någon? nåja, Mina tre stora passioner just nu är Lajv, främst Vampire lajven här i arvika, Drakar 6, och gamla hederliga favoritspelet SHADOWRUN! Men det är några saker som jag inte fattat riktigt under mina år som först spelare och sedan det senaste två åren spelledare inom shadowrun (jag la av med shadowrun drygt 8månader eftersom jag tappade min spelgrupp där (dom ville spela drakar) och börjat nu på allvar igen) ....Och dom ä följande:
Maria Mercurial: Jag vet att hon ä en berömd sångerska, och jag har en bild av henne men...Vilken musikstil spelar hon och är hon alv???
VIlka kända alviska viner finns det???(en av mina spelare har det som knowledge)
Vilka Troll Trash Metall band finns?
Vad kostar vanlig mat? (jag har kostnader för en massa sojamat om nån vill ha?)
Har nån mp3 av music som föresteler (eller kan förrestella) Maria Mercurial eller Troll Trash Metall?
Kostnaden för en ryggsäck eller bag?
Kläd kostnader och det mesta annat finns i grundboken om nån undrar om det.
Er Vän/ Vinterdraken
Maria Mercurial: Jag vet att hon ä en berömd sångerska, och jag har en bild av henne men...Vilken musikstil spelar hon och är hon alv???
VIlka kända alviska viner finns det???(en av mina spelare har det som knowledge)
Vilka Troll Trash Metall band finns?
Vad kostar vanlig mat? (jag har kostnader för en massa sojamat om nån vill ha?)
Har nån mp3 av music som föresteler (eller kan förrestella) Maria Mercurial eller Troll Trash Metall?
Kostnaden för en ryggsäck eller bag?
Kläd kostnader och det mesta annat finns i grundboken om nån undrar om det.
Er Vän/ Vinterdraken