C ceibaa Veteran Joined 1 Mar 2004 Messages 6 Location Västervik 1 Mar 2004 #1 Vi har börjat köra en del shadowrun 3'rd ed. här i västervik, och jag funderar väl lite hur andra orter runt om i världen spelar det... Kort sagt så är jag ute efter lite regeltekniska tipps & trix, och nån bra omvärldshemsida för rollspelet.
Vi har börjat köra en del shadowrun 3'rd ed. här i västervik, och jag funderar väl lite hur andra orter runt om i världen spelar det... Kort sagt så är jag ute efter lite regeltekniska tipps & trix, och nån bra omvärldshemsida för rollspelet.
Ulfgeir Swashbuckler Joined 6 Feb 2001 Messages 3,255 Location Borås, Sverige 1 Mar 2004 #2 Tja var ett tag sedan man spelade det. Hävisar till följande forum som enbart rör det spelet: Dumpshock /Ulfgeir
Tja var ett tag sedan man spelade det. Hävisar till följande forum som enbart rör det spelet: Dumpshock /Ulfgeir
C ceibaa Veteran Joined 1 Mar 2004 Messages 6 Location Västervik 1 Mar 2004 #3 thnx, ska kika in dit... tackar och trugar