Nekromanti Shadows in Russia

Den här tråden försvann väl iom att servern kraschade antar jag, så jag startar en ny.

Det var inte jag som startade den förra men den fick mig att vilja spela en Vampire kampanj i just Ryssland.

Jag har själv valt St.Petersburg, gillar staden och des oerhört Västerländskt inspirerande arkitektur. Städer som Amsterdam och Venedig har fått stå mall för denna stad när Peter I byggde upp den.
Staden kallas broarnas stad och det är förståligt när man tittar på kartor och bilder över staden samt ser på vilka städer som fått stå som mall. Det är tätt med kanaler i St.Petersburgs centrala delar och de grävdes faktiskt av Svenska krigsfångar!

Själv kommer jag att använda Vampire the Requiem när jag spelar.

Kort om St.Petersburg

Carthians har sedan revolutionen 1918 styrt St.Petersburg med sin kommunistiska politik. Kommitén styrs endast av medlemmar av kovenanten och det finns mycket liten insyn i vad exakt som pågår på kommiténs möten. Kommitén sammanträder alltid den 7:e varje månad till minne av maktövertagandet 1918.
Kommitén har sju medlemmar av vilka alla sju är Carthians, de andra kovenanterna har även en varsin representant som fungerar som rådgivare till Kommitén och som tillkallas när deras råd är nödvändiga.
De övriga kovenanterna har sina egna domäner och jaktmarker och det är där och endast där de tillåts jaga.
Med tanke på Carthians styrka och att de andra kovenanterna inte vill riskera öppet krig så hålls situationen stabil.

Krille

Super Moderator
Hur man hittar gammalt jox [OT]

Den här tråden försvann väl iom att servern kraschade antar jag, så jag startar en ny.

Det var inte jag som startade den förra men den fick mig att vilja spela en Vampire kampanj i just Ryssland.
Den finns kvar. Längst ner i trådvyn finns en rullgardinsmeny som heter "Visa trådar". Standardvalet är "aktiva senaste veckan". Ändra den till "aktiva senaste två veckorna" och klicka på Ändra så ser du den gamla tråden.