G
Guest
Guest
Är det någon som baserat någon större terror/brotts organisation på the alliance från animen Texhnolyze?
Jag tänker på en organisation, var syfte är liknande det av ett inkvisitorgäng mot cybertech, som tränar sig i det maximala för att kunna matcha en cyber booster i styrka rörlighet etc, samt har en karismatisk ledare som håller hemligt att han faktiskt har cybertech.
De har dock ingen gemensam religös övertygelse eller annan gemensam motivation.
Mina frågor är:
Har de kontakter bland företag/politiker och/eller andra gäng/organisationer och isåfall var/vilka?
Vad kan de tänkas ha för resurser?
Kan det tänkas att hela organisationen håller på med droger eller är det endast mindre delar?
Kanske avråder organsiationen stark från detta och kanske tillomed utesluter medlemmar?
Vid vilka tillfällen motarbetar/hjälper de rollspelarna?
Vid vilka tillfällen om några kan de förbise cybertech hos rollpersoner?
Vad för folk kan tänkas vara med?
Vad har de för fiender, kan kanske vissa cybertech stötta dem i vissa fall etc?
Hoppas Neotech forumet blir lite mer aktivt i framtiden.
Jag tänker på en organisation, var syfte är liknande det av ett inkvisitorgäng mot cybertech, som tränar sig i det maximala för att kunna matcha en cyber booster i styrka rörlighet etc, samt har en karismatisk ledare som håller hemligt att han faktiskt har cybertech.
De har dock ingen gemensam religös övertygelse eller annan gemensam motivation.
Mina frågor är:
Har de kontakter bland företag/politiker och/eller andra gäng/organisationer och isåfall var/vilka?
Vad kan de tänkas ha för resurser?
Kan det tänkas att hela organisationen håller på med droger eller är det endast mindre delar?
Kanske avråder organsiationen stark från detta och kanske tillomed utesluter medlemmar?
Vid vilka tillfällen motarbetar/hjälper de rollspelarna?
Vid vilka tillfällen om några kan de förbise cybertech hos rollpersoner?
Vad för folk kan tänkas vara med?
Vad har de för fiender, kan kanske vissa cybertech stötta dem i vissa fall etc?
Hoppas Neotech forumet blir lite mer aktivt i framtiden.