Nekromanti Sidans skötsel

ToreSnuff

Veteran
Jag vet att jag inte är ensam om att bestrida skötseln och trafiken här på forumet. Vad bör göras? Mitt förslag är att tillförordnanden och moderatorer börjar visa framfötterna ytterligare. Vem bär ansvar för vad? Vem drar gränser? Som det ser ut nu är det vi "fans" som får lida... Hoppas på bättring till årsskiftet 2007.

Vänligen Tore

seinet

Swashbuckler
Just detta inlägget är ju ett jobb för moderatorerna. Jag meddelade dem med "Meddela moderator"-knappen längst ner i inlägget och uppmanade dem att flytta det till Rollspel.nu-forumet som handlar om bland annat sådana här frågor.

Moderatorerna på den här sidan gör ett jättebra jobb, reglerna är tydliga och det kan hända att det verkar som om vi "fans" får mer skit på grund av att moderatorerna är lite mjukare mot de nya, vi fans brukar ju vara lite av veteraner och bör veta vilka regler som gäller.

Sedan kan jag ju förståss ha fel också, någon annan får gärna rätta mig i sådana fall.

/Seinet Wintermute - Skall snart iväg till jobbet

Ackerfors

Alas, your rapids!
Trådflytt och svar

Ja, förutom att påpeka att jag flyttade inlägget rätt (från Fenixforumet som handlar om Speltidningen Fenix) så tänkte jag bara fråga om du kan utveckla dina klagomål ytterligare. Det är väldigt svårt att själva se problem på webbplatsen man arbetar på och tycker sköts om inte helt perfekt så mycket bra.
Belys gärna de punkter där du tycker att det brister, för annars kommer åtminstone inte jag ha en aning om vad det är du tycker felar.

Johan K

Gammal & dryg
Om jag får säga min mening så tycker jag väll att det funkar bra här. moderatorena gör vadde skall, de synns när de behöver synas tycker jag.
Angående vem som har ansvar för vad så tycker jag att det är ganska tydligft. B. la så står det ju vem som är moderator för varie forum, det enda isåfall är kansek att man kan uppdatera redaktionsdelen. Dock kan jag tänka mig att det kansek inte är så högt på prioritetslistn för tillfället, då sidan just har rest sig ifrån sin koma..

Som det ser ut nu är det vi "fans" som får lida...
Lida för vad & varför ??
Jag har varit här några år har inte dirket lidit av min vistelse här..

Pom

Swashbuckler
Men... lugna dig lite. :gremsmile:

Det är väl utmärkt om du har tips eller synpunkter till moderatorer och admin, men försök inte få det till att det finns ett utbrett missnöje bland användare i gemen.

Rickard

Urverk speldesign
Äh, ToreSnuff är ett troll. Gå in i profilen och läs inläggen personen skapat. Föga givande inlägg.

/Han som brukar ignorera nonsens

Jake Steele

Warrior
Om du berättar lite mer utförligt om de påstådda bristerna är jag säker på att moderatorerna kan bättra sig på de punkterna innan 2007.

Vilket slags lidande har du upplevt? Låter allvarligt.

Personligen tycker jag att forumen är väl skötta, det enda ärtan under madrassen är användare som inte kan stava och använder överdrivet många förkortningar, ofta av utlänskt ursprung. Samt att folk skriver HAVE och WANT på Köp/sälj istället för motsvarande svenska ord och, eller uttryck.

A.