Re: Det där var ju inte så tokigt! …
Foggmock said:
Faktum är att det blev BÄTTRE när den andra Huntern stack […]
Ja, vad pysslade
han med? Ofta stod hans pet utanför striden och gjorde ingenting. Dessutom tror jag inte att han använde sin bössa mer än nån enstaka gång. Har du koll på hur många gånger han dog? (Jag gav honom sju minor healing potions, men det hjälpte inte det minsta.)
Som jag förstår det är själva syftet med att vara hunter att tanka med petet och sen stå på betryggande avstånd och smiska in stings, arcane shots och concussive shots så mycket man bara orkar. Att ens pet dör gör liksom inte så mycket, det är ju bara att reviva efter striden.
Jag var bara nere under 300 health en enda gång (då när jag dog för att ni andra hade dött för att någon lyckats aggra
samtliga monster i närheten).
Ergo: Jag rockar, pick up-groups suger (om man inte är de andra som hade turen att få äventyra med oss, såklart).
Men det var roligt att lira med andra Rollspel.nu:are, så jag hoppas verkligen att vi kan få ihop ett åtminstone medelstort gäng med någorlunda regelbundenhet. (Alla utom G4il1, Seinet, Foggmock och Grishnahk kan se detta som en uppmaning.)
Foggmock said:
[…] hur svårt kan det vara att följa enkla direktiv […]
Glöm inte: »Don’t ’need’ if you don’t need.«