walium Ganska töntig, faktiskt Joined 8 Apr 2001 Messages 8,460 Location Linköping 17 Apr 2003 #1 Och inte en dag för tidigt. Jag har stora planer för den här modulen. Hoppas den innehåller mycket information om tirakiska pirater.
Och inte en dag för tidigt. Jag har stora planer för den här modulen. Hoppas den innehåller mycket information om tirakiska pirater.
P Phelan Hero Joined 21 May 2002 Messages 1,398 Location Umeå 17 Apr 2003 #2 Tackar - Beställning redan skickad (NT) Naken tirak
A Aralion Ravathon Veteran Joined 28 Feb 2003 Messages 105 Location The Middle of nowhere 17 Apr 2003 #3 Och inte en dag för tidigt. Jag har stora planer för den här modulen. Hoppas den innehåller mycket information om tirakiska pirater. Det var då sannerligen på tiden Aralion Ravathon , Cavalles av det Jargiska Kejsardömet!
Och inte en dag för tidigt. Jag har stora planer för den här modulen. Hoppas den innehåller mycket information om tirakiska pirater. Det var då sannerligen på tiden Aralion Ravathon , Cavalles av det Jargiska Kejsardömet!
S storken Warrior Joined 2 Mar 2003 Messages 298 Location Fagersta 17 Apr 2003 #4 Jag vet, beställde den i tisdags. Skönt i alla fall. Fast nu väntar man ju bara på Vapenmästaren & Monster. Hoppas inte dem blir väldigt försenade.
Jag vet, beställde den i tisdags. Skönt i alla fall. Fast nu väntar man ju bara på Vapenmästaren & Monster. Hoppas inte dem blir väldigt försenade.
Ezping Orm Hero Joined 17 May 2000 Messages 1,185 Location Lunden, Göteborg 19 Apr 2003 #5 Re: Inte riktigt än.. (ANT) Sjöfarare & Pirater släpps först nästa vecka.