Nekromanti Sköna kommenterer

Rickard

Urverk speldesign
Efter det här inlägget så kom jag å tänka på kommenterar som jag är stolt över att ha yttrat lite spontant. Tänkte dela med mig av dem och på samma gång få ta del av era kommentarer. :gremsmile:

Allt detta nedan sades leende och med skämtsam ton.

<center><hr size="1" color="#000000" width="80%"></center>
Vi satt i en park och undrade vart vi skulle ta vägen när det kom en tjej gående förbi oss. På hennes tröja stog det "Stygg" så jag sade till henne: "Stygg? Jaha? Vad står det på din rumpa då? Bad ass?"

Det spelades kortspel och jag behövde en sexa för att parera med min gubbe. Jag fånade mig lite och dansade i ett tjugotal sekunder med tärningen innan jag slog den (eftersom det var ett viktigt slag). När jag såg att det blev en sexa så skrek jag exalterat: "Där ser ni. Ett bra förspel ger sex!"

Här är en kommentar som jag faktiskt har snott från Knasen, men jag är gillar att tillfället infann sig. Jag är hos en tjejkompis och pratar lite med hennes hund samtidigt som jag klappar honom. "Hur är det med dig då? Slöar som vanligt, ser jag. Släpper blonda hår överallt ... och har dålig andedräkt". Sedan tittar jag upp mot tjejen och säger "Och din hund är likadan".

<center><hr size="1" color="#000000" width="80%"></center>
/Han som inte kommer på fler än så eftersom han är trött, men kommer väl följa upp med fler kommentarer

Foggmock

Myrmidon
Jag suger.

Jag är egentligen mästaren på att fälla dråpande kommentarer och liknande, men jag är sämst på att komma ihåg dem.

Så jag tänker inte bidra till din tråd.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
En gång när en snubbe sagt nåt, typ, välformulerat och taskigt om mig, så svarade jag bara: »Men du då?« :gremsmirk:

Lycan

Hero
Första var bara sämst. Det är folkölsalkoholister och invandrargangsters som brölar pinsamma saker åt tjejer på stan. Tusen minuspoäng.

Mina egna häftiga kommentarer brukar mest bli "ja, och din mamma!".

Rickard

Urverk speldesign
"Det är folkölsalkoholister och invandrargangsters som brölar pinsamma saker åt tjejer på stan."
Hur kan "leende och skämtsamt ton" bli till "brölande"? :gremfrown:

/Han som åtminstone svarade på något som hon själv åstadkommit, vilket han tyckte gav poäng

walium

Ganska töntig, faktiskt
Erkänn nu

"Hur kan "leende och skämtsamt ton" bli till "brölande"?"

Vi vet ju redan att du är en invandrare och en folkölsalkis så då är det ju klart att du brölar också, fattas bara. Det är ingen idé att du försöker slingra dig Rickard. :gremwink:

walium

Ganska töntig, faktiskt
Är du stygg då? [NT]

Endast en mor kan väl älska en rollspelare, eller? :gremwink: