Nekromanti Ska ni på Scenariofestival i helgen 11-13:e!?

RasmusL

Champion
Jag ska! Ska ni!? Kommer bli megakul!

Liten fråga om hjälp:
På grund av lite schemakrock så har jag ingen sovplats i Stockholm längre, det är inte så att det finns möjlighet att få sova hos någon? Jag är snäll och renlig, troligtvis full och betalar gärna en slant för besväret!

Björn den gode

Swashbuckler
Jag kommer komma dit ifall jag åker ur svenska cupen (ska spela åttondelsfinal och förhoppningsvis kvartsfinal på torsdagen, går jag till semifinal kommer jag inte på fredagen, går jag till final kommer jag inte på lördagen heller).

Har dock ingenstans att bo, tänkte att jag löser det om det blir aktuellt (eller i värsta fall så åker jag tillbaka till Uppsala där jag ändå betalat för ett hotellrum).

RasmusL

Champion
Björn den gode;n207727 said:
Jag kommer komma dit ifall jag åker ur svenska cupen (ska spela åttondelsfinal och förhoppningsvis kvartsfinal på torsdagen, går jag till semifinal kommer jag inte på fredagen, går jag till final kommer jag inte på lördagen heller).

Har dock ingenstans att bo, tänkte att jag löser det om det blir aktuellt (eller i värsta fall så åker jag tillbaka till Uppsala där jag ändå betalat för ett hotellrum).

Ait, har löst sig med sovplats iaf fre-lör för mig och det är nog inte omöjligt att få med en lirare till på den räkmackan om du behöver slaggplats!

RasmusL

Champion
Alltså, scenariofestivalen är så jävla bra _varje_ år. Sjukt bra uppstyrd, helt fantastisk stämning bland deltagarna, prisvärt och troligtvis Sveriges coolaste spel-lineup!