Nekromanti Ska sälja djurporträtt

w176

Förlorad dotter
Jag ska sälja djurporträtt till folk på deras djur. Teckningar, akvarell och gouache. Utropspriset har jag tänkt sätta till 400 för en a4. Kanske 500 om de är en helkroppsbild. Snabba roliga målningar att göra och jag verkat på kläm på det efter tre försök.

Det jag behöver hjälp med er är ett namn. De ska gå att minnas och tilltala tanter. Sen funderar jag på att göra en hemsida på googlepages, vilket jag gjort förut till lajv och kan få att se vettigt ut. Om ingen har något annat bättre förslag.

Några slumpmässiga namntankar;
Pälsbild, Tassbild
Tasshjärta, Pälshjärta
Djurmåleriet
Elins djurportätt
Luleå Djurportätt
Fluffbilder
Nos-målning
Osv.

Help plx?

solvebring

Superhero
ag ska sälja djurporträtt till folk på deras djur. Teckningar, akvarell och gouache. Utropspriset har jag tänkt sätta till 400 för en a4. Kanske 500 om de är en helkroppsbild. Snabba roliga målningar att göra och jag verkat på kläm på det efter tre försök.
Vad roligt. Alltid lika kul när folk sätter igång och gör något av sin talang. Det här tycker jag verkligen du ska göra. Förövrigt kanske priset är lite underpris. Fast det kanske iof är bra att börja lågt så kan du höja med tiden utefter om det blir populärt eller ej.

Det jag behöver hjälp med er är ett namn. De ska gå att minnas och tilltala tanter. Sen funderar jag på att göra en hemsida på googlepages, vilket jag gjort förut till lajv och kan få att se vettigt ut. Om ingen har något annat bättre förslag.
Svårt, väldigt svårt. Kanske Pälsporträttet eller Porträttpälsen? Nåväl, jag kanske kommer på fler senare. Av dina alternativ gillar jag Djurmåleriet är bäst. Det har en bra klang.

w176

Förlorad dotter
Eller Luleå Djurportärtt. Ens den mest tankspridda tant ska kunna googla up det om hon glömt vad det hette.

w176

Förlorad dotter
Jo. Jag kommer makera att det är typ ett inkörningspris, tills jag får rutin.

Hm Djurmåleriet får de kanske bli då

Johan K

Gammal & dryg
Jag tycker att Elins djurporträtt låter helt ok som namn. Med motiveringen att det säger lite om vad du pysslar med & att det är enkelt & bra.
I övrigt, jäklar va´snygga bilder du gjort!!