Nekromanti Skillnad på utgåvor?

Dansson

Veteran
Re: Bra affär!

Ja, jag tyckte det var rätt förmånligt. Jag har gått och funderat på just de böckerna, plus Heroes of Horror som verkar tuff, om jag skulle skaffa D&D, så då slog jag till bannemej.

Jo, jag tänkte att va fasen är man rollspelsintresserad så måste man nästan ha någon D&D-bok. Om inte annat just för att se "What all the fuzz is about?!" :gremwink:
Jag har alltid tänkt på D&D mer som ett taktikspel, där det gäller att samla på sig en massa XP för att kunna slakta monster som ger ännu mer XP osv. Men förutfattade meningar brukar vara av ondo. Och nu är som sagt böckerna på väg. Så det blir några dagars lusläsning över julledigheten.

Man får tacka för välkomnandet. :gremsmile:

Dansson

Veteran
Re: ett råd till

Så är det precis. Fasen, skulle man använda allt man har och köper skulle vi med våra sega spelvanor ha att göra till döddagar. :gremsmile: Men som sagt, det är samlandet som nästan är det roligaste. Får folk samla på frimärken så får vi samla på rollspelsmoduler. :gremtongue:

Japp, skoj = skoj.

Ja en "hunka" per bok är de ju helt klart värda, jag menar jag köpte en hel del 1th ED böcker för 50:- styck, tror nog inte att de kommer att användas, men man är ju en hamster!

Jag föredrar texterna i bokform. Det är sånt jag gillar att lägga pengar på. Man kan läsa dom när man ska sova, på rasterna på jobbet, till och med på toa. Så för mig är det ett lätt val; ju fler böcker desto roligare :gremtongue: