Nekromanti Skins

Balderk

Swashbuckler
Hur många använder egentligen andra skins än originalet? Jag satt och trixade lite med mina inställningar då jag märkte att de över huvud taget fanns! Jag testade ett som hette 'stålgrå' och jag tycker den var riktigt stilig. Testa den gärna och säg vad NI tycker!

För er som inte vet var de kan hittas (om det nu finns någon sådan) så kolla i andra raden med inställningar på kontrollpanelen, där går det att välja nya.

av er som faktiskt testat, vad tycker ni? Har ni hittat något ni förälskat er i och använder hela tiden, eller är de flesta bara dåliga?

Berätta gärna vilket/vilka skin/s ni har testat och era erfarenheter av dem.

/Herr Balderk, tänker experimentera mer med skins!

Troberg

Sinister eater
Själv kör jag 'desert', vilken ungefär motsvarar mina vanliga färger i windows.

Jag rekommenderar alla att testa denna sandfärgade färgskala, den är mycket lugnare för ögonen än den skarpa grå som Windows använder.

Johan K

Gammal & dryg
Aldrig..

Är lat & bekväm så jag har aldrig orkat testa det...
Men jag kanske borde testa det nån gång...

walium

Ganska töntig, faktiskt
Grå och tråkig

Jag kör standardinställningen. Har aldrig ens orkat testa de andra skinsen. Trotsallt så kommer jag inte hit för att stirra på den "underbara" layouten.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag kollade igenom alla nu men jag tyckte inte att det var någon av dem som var bättre än orginal-skinnet. Iofs var Wild rätt het, men nae, jag kör med standard.

Balderk

Swashbuckler
Re: Grå och tråkig

Nej men layouten är ju ändå viktig. T ex om ett rollspel har ful layout blir det ju tråkigare att läsa, gäller inte det samma för en internetsida?

Men jag tror jag ska experimentera ett tag till... sedan får jag se.
Om det är dålig layout på en sida kan ju det leda till att man blir trött osv. Nu är inte den här sidans layout dålig, men det kan finnas bättre alternativ.

/Herr Balderk, har börjat gilla den han har nu...

Sodivra

Champion
Buuuuah!

Fick kolla igenom skinsen en gång till nu, bara för att det faktiskt fanns folk som gillade dom.. Usch! Dom var fortfarande hemska.. Infopop var ju rätt ok, förstås, och www.rollspel.nu (Courier New) är ju cool.. För oss hardcore-användare.. :gremwink:

walium

Ganska töntig, faktiskt

"Nej men layouten är ju ändå viktig. T ex om ett rollspel har ful layout blir det ju tråkigare att läsa, gäller inte det samma för en internetsida?"

Visst är den det, men jag kommer till den här sidan främst för att lyssna på kloka människor och få bra rollspelsuppslag. Så länge jag inte får ont i ögonen av att stirra på sidan så är grafiken av mindre betydelse för mig.

Balderk

Swashbuckler

Jo jag förstår vad du menar. Layouten har ju inte spelat någon större roll för mig heller, förän nu...
Jag tycker det faktiskt är rätt trevligt med lite förändring också... Även om diskussionerna (och nu mera också vrålrutan) är vad jag kommer hit för. Det är ju inte precis så att man längtar efter den fina layouten! :gremsmirk:

/Herr Balderk, har börjat gilla vrålrutan väldigt mycket...

Balderk

Swashbuckler
Har testat den... [ANT]

:gremsmile:

Deb var ju ren förfärligt ju! Hjälp! Nu förstår jag vad den där lilla smileyn gjorde där... :gremsmirk:

Edit: Skrev text i och ändrade från "får testa den" till "har testat den" när jag gjort detta... Kändes onödigt med ett nytt inlägg för detta...

/Herr Balderk, förskräckt...

Morgoth

Swashbuckler
Re: Buuuuah!

"Usch! Dom var fortfarande hemska.."

Ungefär var jag tycker om normalskinnet... OMFG! Jag menar, det är... fult. Finns inget bättre ord för det... jag har haft Öken under den största delen av min forumstid, och har aldrig någonsin fått solsting... eh, jo, förresten, det händer att den där sablans mejlikonen blinkar till, vilket beror på ett mönsterfenomen... nu ska vi inte vara såna... :gremsmile:

Som sagt, normalskinnet... OMFG! Det ger mig kalla kårar.

Balderk

Swashbuckler

Nej det gör de inte... Har bara testat "stålgrå" och den är rätt bra, men den vanliga är faktiskt bättre.

/Herr Balderk, tycker det borde finnas fler skins :gremsmile:

Balderk

Swashbuckler

Jo den är fin. Fast jag lutar fortfarande åt originalet måste jag säga...
ska ta mig en närmare titt på öken senare...

/Herr Balderk

Johan K

Gammal & dryg
Tillägg..

har testat lite skinns nu faktiskt & får lov att säha att jag trivs med orginalet !!
De andra skinnsen var lite klöddiga när det gällde visningarna av b.la kontrollpanelen.

Man Mountainman

Storsvagåret
Gammal är äldst

Traditioner är till för att upprätthållas. Jag har kört på standardskinnet sen tidernas begynnelse och tänker inte sluta nu!

(Fast egentligen så visste jag inte att det fanns skinn förrän du sa't :gremblush:)

Man Mountainman

Storsvagåret

Jag menar, det är... fult.

Nähärru. Grått är flott. Snyggaste färgen there is. Hela Internet borde gå i gråskalor.