Nekromanti Skiss

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Fin skiss. Det jag diggar mest av allt är dock just det att du kört med grön all over. Det ger en skön känsla. Jag gillar sådana bilder där man låter just färgvalet vara någonting genomgående. Ta bara nya Changelings alla finfina, gröna illustrationer.

... Jag har dock lite svårt att se vad det är för folk när bilden är så liten. Två nakenbadare, eller har figuren på stenen något plagg på sig som börjar under bröstet? Fast det kanske är en tung skugga?
 

w176

Förlorad dotter
Joined
27 Dec 2001
Messages
3,626
Location
Umeå, Västerbotten
Grön bild= Filter i photoshop+en texture= Magiska. Av de arbete jag la på bilden tog filtret 3 minuter, ändå är det de som gör störst effekt.

Det är bara en tung platt skugga. Flickorna är bara där. Det jag egentligen ville öva var omgiviningarna
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
w176 said:
Grön bild= Filter i photoshop+en texture= Magiska. Av de arbete jag la på bilden tog filtret 3 minuter, ändå är det de som gör störst effekt.

Det är bara en tung platt skugga. Flickorna är bara där. Det jag egentligen ville öva var omgiviningarna
Okej, nå den är hur najs som helst i alla fall. Skulle lätt kunna tänka mig sådana enkla men stämningsfulla bilder till ett rollspel.
 
Top