P Per Folmer Swordsman Joined 13 May 2011 Messages 449 Location Söder om Göteborg 21 May 2013 #1 skiss2 (var tänkt att posta båda, blev fel, sorry) Attachments 3062.jpg 149.1 KB Views: 0
solvebring Superhero Joined 19 Mar 2004 Messages 13,027 Location Fellingbro/Arboga 22 May 2013 #2 Najs! Ögonen och näsan är riktigt bra, imho.
P Per Folmer Swordsman Joined 13 May 2011 Messages 449 Location Söder om Göteborg 23 May 2013 #3 Thenx man, grymma bilder du har själv förresten, ser skitbra ut. Gillar den senaste med snubben på gravfältet.
Thenx man, grymma bilder du har själv förresten, ser skitbra ut. Gillar den senaste med snubben på gravfältet.
solvebring Superhero Joined 19 Mar 2004 Messages 13,027 Location Fellingbro/Arboga 24 May 2013 #4 Per Folmer said: Thenx man, grymma bilder du har själv förresten, ser skitbra ut. Gillar den senaste med snubben på gravfältet. Click to expand... Danke-dank! Önskar man hade mer tid bara, att man kunde skriva och teckna från morgon till kväll. Då skulle det nog hända ett och annat. =)
Per Folmer said: Thenx man, grymma bilder du har själv förresten, ser skitbra ut. Gillar den senaste med snubben på gravfältet. Click to expand... Danke-dank! Önskar man hade mer tid bara, att man kunde skriva och teckna från morgon till kväll. Då skulle det nog hända ett och annat. =)
P Per Folmer Swordsman Joined 13 May 2011 Messages 449 Location Söder om Göteborg 25 May 2013 #5 Jag antar att jag hittills är välsignad med denna ära. Ser fram emot fler av dina bilder. Ha det gott Andreas.
Jag antar att jag hittills är välsignad med denna ära. Ser fram emot fler av dina bilder. Ha det gott Andreas.