Nekromanti Skotos? Skotooooooooos!

Det är en fälla! Akta dig!

Dom vill att du ska beyala $ 9.95 i månaden efter den första månaden för att du ska få spela det. Dessutom gäller den subscription feen inte om du avanmäler dig endast. Så i praktiken så tar dom ditt medlememskap sen bli "plötsligt" strul när du ska avanmäla dig och så får du betala 100 kr i månaden varje månad till du ruttnar i din grav!

Rising

Vila i frid
Brr, jag var bra nära att anmäla mig! -Tack, Caen!

Sorry, no text. Fick inte plats med det i ämnesraden. Nu när du ändå har klickat här känns det förmätet av mig att inte komma med något.

Du har ju ändå klickat här och förväntat dig att läsa något, ju. Ja, vad ska jag hitta på, du får, hmm... den här inledningen på ett solsospel. Håll till godo, alla snälla barn! Ho ho ho...

/Tomten -nej, Rising hette jag ju!

Quan'talis

Swashbuckler
Vart är världen på väg?

Är ingenting gratis längre? På den Gamla Goda Tiden (innan jag hade någon internetanslutning) kunde man ladda ner vad som helst gratis, men nu för tiden verker det som om ingen vill lägga ner månader på att göra användbara kvalitetsprogram som jag kan använda utan att betala. Inte ens porrsidor är gratis längre… /images/icons/blush.gif…hmm, ja, har jag hört alltså. Not that I would know. /images/icons/blush.gif

Tippis

Warrior
Frispel [OT/2]

jojo... akta dig du... det märkliga i sammanhanget är att så fort man får hjärnsläpp och råkar söka på "free" i valfi sökmotor, kommer man automagiskt få upp en massa skräp som är allt annat än gratis...