G
Guest
Guest
Efter en tid av oförklarliga spelarna-fattar-ingenting-uppdrag där även jag har funnit svaret på mina äventyr först efteråt har jag tänkt att skapa en kampanj med ett svar bakom allt som händer (även om det kanske bara är jag som kommer att känna till det).
Jag fixade 1:a upplagan av Kult och glädjades då jag fann att utbudet elaka-saker-som-RP:na-ska-frukta var många fler än i 2:a upplagan vilket gör det lättare att skapa en kampanj av typen jag nyss nämnde ovan.
Kan inte Dean Koontz vara en bra insperationskälla även om äventyren inte kommer att ha rationella svar liksom Dean Koontz-böcker i många fall har?
Jag fixade 1:a upplagan av Kult och glädjades då jag fann att utbudet elaka-saker-som-RP:na-ska-frukta var många fler än i 2:a upplagan vilket gör det lättare att skapa en kampanj av typen jag nyss nämnde ovan.
Kan inte Dean Koontz vara en bra insperationskälla även om äventyren inte kommer att ha rationella svar liksom Dean Koontz-böcker i många fall har?