Nekromanti Skribentcirkel?

walium

Ganska töntig, faktiskt
Jag sitter här och putsar på lite spelmaterial som jag så ofta gör. Ett vanligt återkommande problem är dock att hitta likasinnade som kan tänka sig att läsa, bedöma och kommentera det som jag skriver. Eftersom det framförallt handlar om artiklar till Fenix och annat snarlikt så vill jag helst inte lägga ut dem för allmän beskådan här på forumet. Dessutom så tror jag att de hursomhelst är för långa för att särskilt många skulle orka läsa dem. Det hade varit kul att försöka skapa någon slags liten informell grupp med wrnu som bas där man kunde skicka olika alster mellan varandra och få nödvändig och önskvärd kritik ifrån andra i samma situation. Jag vet att det skulle göra mig bättre på att skriva och att det antagligen hade inneburit att jag skrev mer och oftare också för den delen. Låter det här som helt vansinnig tankar som jag är ensam om eller?

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Re: Ja, vi finns på #rpgonline... :) [NT]

Är böjd att hålla med.

IRC har varit bra när jag jobbat med Höstdimma, lätt att få folk som kan granska en ide eller plan, och nästan jämt någon som man kan bolla lite tankar med om man kört fast.

Olle Linge

Snigel
Är det inte det vi har på torsdagar? [ANT]

Allvarligt talat är något sådant mycket intressant, men jag vet inte vad skillnaden skulle vara mot nu. Jag läser rätt mycket du skriver och du hjälper mig med det jag skriver? Eller jag kanske inte var inkluderad? :gremsmile: I vilket fall, count me in.