Nekromanti Skribenter till Eon

antorax

Swordsman
Hejsan alla ni som skriver för Neogames. Jag tänkte på att det är lagom mycket info man får ifrån neogames om när böckerna kommer. Jag är hemskans nyfiken av vad jag har att vänta. Hur bra vore det inte med Västlanden och Jargiska Kejsardömet? Stora riken som verkligen påverkar mundana, och som man kan anse sig behöva i stora kampanjer, om man inte vill "behöva" ändra sen när de väl kommer.

Och det verkar ju lite småsegt att få info ifrån Neogames som sagt. Det var ett tag man såg deras signaturer här på forumet. Jag har hört att misslor, jargiska kejsardömet, västlanden (ymir?), katres gåtor (uppföljaren till diamantäpplet) och bestaliska folk är på väg. Men då kim inte verkar ha tid att skriva mer än en rätt så vag lägesrapport på hemsidan så tänkte jag fråga er skribenter om ni vet någonting. Ymir du håller väl på med Västlanden? Hur går det med den? När får vi se den? Smakprov? Någon annan här på forumet som skriver? Eller någon som vet något...

jaja, hoppas ni inte blir för trötta på sådana här trådar :p.

erik - som har en finfin eon - lamia - mörkret kampanj till helgen!

Dan Hörning

Veteran
Det enda jag vet är att jag kommer att vara klar med bok 2 i Mörkret, Ljusets vandrare, senast i januari (den är redan skriven men en del måste skrivas om pga nya Eon-moduler så det inte blir som Stormens vandrare vs Barbarer & Människofolk) plus att den kan ha nytta av en till vända korrektur.

Kommer den inte ut senast augusti 07 blir jag ledsen på Kim :) Förhoppningvis tidigare än så

Jag ska dock hälsa på Kim på Gotland i November, om allt går som planerat och då kan jag ju försöka luska ut mer

Craygh

Swordsman
Re: Skribenter till Eon [OT] [ANT]

DU, den där kampanjen du snackar om låter mycket som den våran spelgrupp kommer köra i helgen, du råkar inte vara våran alternativa personlighet? :gremlaugh: :p