Hejsan alla ni som skriver för Neogames. Jag tänkte på att det är lagom mycket info man får ifrån neogames om när böckerna kommer. Jag är hemskans nyfiken av vad jag har att vänta. Hur bra vore det inte med Västlanden och Jargiska Kejsardömet? Stora riken som verkligen påverkar mundana, och som man kan anse sig behöva i stora kampanjer, om man inte vill "behöva" ändra sen när de väl kommer.
Och det verkar ju lite småsegt att få info ifrån Neogames som sagt. Det var ett tag man såg deras signaturer här på forumet. Jag har hört att misslor, jargiska kejsardömet, västlanden (ymir?), katres gåtor (uppföljaren till diamantäpplet) och bestaliska folk är på väg. Men då kim inte verkar ha tid att skriva mer än en rätt så vag lägesrapport på hemsidan så tänkte jag fråga er skribenter om ni vet någonting. Ymir du håller väl på med Västlanden? Hur går det med den? När får vi se den? Smakprov? Någon annan här på forumet som skriver? Eller någon som vet något...
jaja, hoppas ni inte blir för trötta på sådana här trådar .
erik - som har en finfin eon - lamia - mörkret kampanj till helgen!
Och det verkar ju lite småsegt att få info ifrån Neogames som sagt. Det var ett tag man såg deras signaturer här på forumet. Jag har hört att misslor, jargiska kejsardömet, västlanden (ymir?), katres gåtor (uppföljaren till diamantäpplet) och bestaliska folk är på väg. Men då kim inte verkar ha tid att skriva mer än en rätt så vag lägesrapport på hemsidan så tänkte jag fråga er skribenter om ni vet någonting. Ymir du håller väl på med Västlanden? Hur går det med den? När får vi se den? Smakprov? Någon annan här på forumet som skriver? Eller någon som vet något...
jaja, hoppas ni inte blir för trötta på sådana här trådar .
erik - som har en finfin eon - lamia - mörkret kampanj till helgen!