Nämen en sådan liten detalj är ju inte alls viktig att meddela speciellt inte för de som uttryckligen sagt att de inte hinner till 28/11 @Marrik den allvetandeDe sa i senaste avsnittet att tävlingen snurrar till den 10 december, så misstänker att Kristoffer bara glömt bort att säga till här att saker förändrats
Men herregud! Vi har ju glömt att uppdatera här!Nämen en sådan liten detalj är ju inte alls viktig att meddela speciellt inte för de som uttryckligen sagt att de inte hinner till 28/11 @Marrik den allvetande
Men herregud! Vi har ju glömt att uppdatera här!
Jag har dessutom helt missat att folk skrivit här i tråden, och tar på mig allt ansvar för de som struntat i att skriva på grund av tidsbrist. Nästa tävling blir att bestämma ett rimligt straff åt mig.
Det här tar ju lite bort effekten av att jag började skriva ett äventyr till tävlingen på deadline-dagen, och lämnade in detMen herregud! Vi har ju glömt att uppdatera här!
Jag har dessutom helt missat att folk skrivit här i tråden, och tar på mig allt ansvar för de som struntat i att skriva på grund av tidsbrist. Nästa tävling blir att bestämma ett rimligt straff åt mig.
Vi kommer ha en livesändning tidigt i januari då vi presenterar vinnarna. Sedan får dessa själva bestämma om vi får sprida verken eller inte. Vi har som mål att kunna presentera Spelsnackarna spelar med något/några av bidragen.När får vi se alla bidragen?
Det låter som dem coolaste grejen någonsin!Vi kommer ha en livesändning tidigt i januari då vi presenterar vinnarna. Sedan får dessa själva bestämma om vi får sprida verken eller inte. Vi har som mål att kunna presentera Spelsnackarna spelar med något/några av bidragen.
Samma här.Ni får sprida mitt verk hur mycket ni vill i alla fall!
Vi kör våra livesändningar över Facebook (det är där vi har flest följare). Den kommer också att släppas som poddavsnitt efteråt.Var ska man lyssna på liveshowen föresten? Är det twitch?
NiceVi kör våra livesändningar över Facebook (det är där vi har flest följare). Den kommer också att släppas som poddavsnitt efteråt.
NeeeejjjjjFörst flyttas deadline utan att det berättas här... sen väntar vi i evigheter på att få veta vad ni gillade... sen blev vi aspepp på en livesänding... sen ställs den in
@Marrik den allvetande
Faktum är att bådadera har varit planerade länge, men i min virriga hjärna har ingenting riktigt klaffat de senaste veckorna.Och anledningen är för att en av medlemmarna bokade in studiotid... Men detta hade ni ju planerat i evigheter