Nekromanti Skuggornas Mästare

Lambi

Swordsman
Jag har köpt rollspelet Skuggornas Mästare begagnat och har skummat lite... det verkar riktigt skoj! /images/icons/love.gif

Vet någon var man kan få tag i plick&plock till det rpg'et?

Organ

Out of time, out of mind
Jag tror inte några supplement till spelet hann släppas innan det dödförklarades. Jag har heller inte sett nått på nätet till spelet, men det behöver naturligtvis inte betyda att inget finns.

/Anders (gillar grisen /images/icons/oink.gif )

[HSM]

Warrior
Det kom aldrig ut några tillbehör till Skuggornas mästare, men att plocka äventyr från valfritt "agentrollspel" torde väl fungera alldeles utmärkt.

Hans

Lambi

Swordsman
/me vill bara inte acceptera att ett så underbart rollspel "dödförklaras"... *skallar en vägg, skriker elaka ord till allt och alla, virkar en dödskalle i svart garn*
Det är ju helt underbart. Spelarna har nästan gjort klart sina rollpersoner nu, och de är helt lyriska! /images/icons/grin.gif

Rollfigurer (hemliga identiteter står ej pga att spelarna ej ännu vet något om varandras hemliga sidor)
* En relationsprykolog med fransk accent (man blir helt enkelt jävligt rädd!)
* En banktjänsteman med ifrågasatt ekonomi
* En parapsykolog som ser jävligt risig ut (det var ju 80-talet ju!!!/images/icons/devil.gif)
* En privatdeckare som alltid ser sig över axeln varannan minut
* En elit-trestegshoppare som är för ung för att ha hunnit råka ut för något spännande... eller?
* En stjärnfysiker som blir genomsvettig av att ta en taxi till korvmojjen

Har någon några bra tips på var man hittar agentäventyr?