Nekromanti Skulle du deltaga i Big Brother ??

Johan K

Gammal & dryg
Efter att ha haft ett trevligt grottröj i Diablo 2 med Yyy så råkade jag olyckligtvis slå över till Big Brother-finalen. Då vääktes min fråga: Skulle DU vilja vara med i ett sådant spektakel ??

Jag för min del skulle aldrig i h-vete vilja vara med i ett sådant program. bara tanken på att vara inlåst i ett X antal dagar ger mig avsmak. Sedan så alal dessa idiotgrejer som händer & sker avskräcker mig, om något, ännu mera.
Skulel nog åxå inse at jag aldrig skulle gå ihop med dessa personer som utas till detta program.

haltageten

Dum inuti huvudet
Re: Icke...

Jag har inte sett Big Brother särskillt mycket. Kanske totalt en halvtimma under hela min livstid skulle jag tro. Det lilla jag har sett har dock givit mig avsmak för programet, precis som alla andra dokusåpor. Det skulle krävas en hel del för att jag skulle ställa upp i ett program där deltagarna förnedras, förstörs och bryts ned. Sen skulle jag inte vilja bli känd som BB-Jocke, Robinson-Jycke eller få något annat fult tillnamn som släpper in mig på Spy Bar, jag vill inte besöka Spy Bar för där finns Carola, Runar Sögaard, Dr Alban och Tomas Brolin. Och förutom det så vill jag inte se mitt namn i Aftonbladet, Expressen eller Se & Hör.

- Jocke, nej.

Ost

Warrior
Ja, vad tusan...

Det är visserligen en icke-fråga, då produktionsteamet knappast skulle vara intresserat... men det hade varit roligt att figurera som den totala motpolen till alla andra i komplexet. :gremsmile:

Eksem

Champion
Ja

Och jag skulle klara mig ganska länge också, tror jag. Ge mig bara regelbunden tillgång till sprit och cigaretter så står jag ut med vem som helst ganska länge.

/Personlig sak: iPod

Eksem

Champion
Re: Icke...

Du har uppenbarligen ingen koll på Stockholms uteliv. På Spy Bar finns nämligen inte Carola, Runar eller Brolin. På Spy Bar härskar gammalt Kilotinfolk och delar nöjesansvaret med profiler som Gustav Bendt, Jet Set Junta, och inte minst Karin Winthers Debonair-kvällar med komplett burleskstil och Lindy Hop. Spy Bar är alltså fruktansvärt coolt.

Kort sagt har det ingenting alls med våp från Borlänge att göra.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Aldrig [NT]

Jag hade varit helt malplacerad i sällskap med ett gäng spänninga backslickbrats och silikonspäckade bimbos. Hade väl fått smeknamnet Ful-Wille och blivit utröstad första veckan typ. Men annars är det ju feelgood-såpor med nördtema som är på modet numera. Där hade jag väl platsat även om jag inte hade velat blotta mig för alla med en tv även under sådana omständigheter.

Rising

Vila i frid
Yeah, sure.

Det vore ju rätt festligt att få vara the freak i huset. En fördel med just big brother är att det verkar rätt soft och man slipper så mycket fysiska prövningar. Det är inge bad å simma eller sånt. Å så har ju alla social skillz: nada, där. Jag menar: Jag är förvisso odräglig, självbelåten, småsint och allmänt otrevlig, men jag är inte så dum att jag tar konflikter jag inte kan vinna eller att jag snackar skit bakom folks ryggar. De har liksom ingen klass i sin otrevlighet.

Däremot skulle jag behöva bygga sådana där runkkojor stup i kvarten...

Ymir

Liten kantbaron
Ja, helt klart

Mest för att jag är uppmärksamhetskåt såklart, men jag kan inte heller komma ifrån den obehagliga känslan av att tillochmed aliaset 'Big Brother-Ola' och publicitet i Aftonbladet hade förbättrat mina utsikter på raggningsfronten...

- Ymir, önskar att det inte vore sant, men det är nog för mycket att begära

Erik_N

Warrior
Re: Ja, helt klart

Jag är mest rädd att jag skulle få ett gäng nya och spännande könssjukdomar bara av att titta på dom andra deltagarna.

cogitare

Swashbuckler
Troligen. Man kan ju ändå vinna en miljon. Men jag hade nog fått tokspel väl inne i huset på alla andra deltagare och blivit lika jävlig som alla andra där inne :gremwink:

C.

Krille

Super Moderator
Skulle Big Brother nånsin ta in mig?

Tja, om man bortser från det faktum att jag är för ospännande för Big Brother... nä. Big Brother-Krille är inte ett namn som jag skulle vilja bli känd under.

Nightowl

Champion
Nej

Mitt ego är stort nog för att jag skulle medverka i dokusåpor, men inte just den. Det skulle vara creepy att leva sådär.

Jag skulle bara vara med i Robinson om man åt upp dom som blev utröstade. Ingen skulle vilja äta upp mig, så jag skulle vinna!

Erik

Big Marco

Läskig
Jag är för gammal, för fet och för mycket sambo för att platsa. Men om ovanstående ignoreras så, ja. Men jag skulle inte bli långvarig, då jag antagligen skulle vara för taktisk och på sätt framstå som för kall.

Tror jag. Eller så skulle jag bryta samman...

G

Guest

Guest
Hmmm, antingen skulle man knulla runt utan besinningar och ha apkul eller så skulle man få fnatt och bita ihjäl alla deltagare förutom sig själv eller kanske slå ut en vägg eller få något annat anfall och behöva hämtas av läkare.
Njae jag är alltså ändå inte helt hundra, ymirs andra anledning är ju inte fel (jag är alltså inte uppmärksamhetskåt men det skulle ju hjälpa en att ragga).

/Zorbeltuss vars personliga tingest skulle vara en byrålåda med koffeintabletter.